Avatar billede bas Forsker
16. maj 2018 - 15:54 Der er 2 kommentarer

Outlook 2010 print af mails - udskriver mange sider

Hej
Jeg kender en der oplever, at Outlook 2010 skriver 1 ud af 170 sider, når hun vil udskrive tilfældige mails på en A4 printer. Hun går bare i Filer > Udskrivning eller taster Ctrl + P som normalt.
Vi har tjekket udskriftsindstillinger, og det ser normalt ud med A4 osv.
Kan der være en eller anden indstilling i et sted i Oulook der skal ændres?

På forhånd tak.
Avatar billede bas Forsker
16. maj 2018 - 16:01 #1
Det kunne måske godt minde om det der er beskrevet på nedenstående side.
https://community.spiceworks.com/topic/478125-outlook-printing-multiple-blank-pages
Avatar billede bas Forsker
22. maj 2018 - 17:23 #2
Problemet blev løst, da der blev ændret på sideopsætningen under Udskrivning.

Gå i Filer > Udskrivning (eller Ctrl + P).
Klik på Udskriftindstillinger.
Klik på Sideopsætning.
Klik på fanebladet Papir.
Vælg den pågældende Type og Størrelse - typisk A4.
Klik på OK.
Genstart Outlook.