Avatar billede cbedb Mester
18. maj 2018 - 07:10 Der er 2 kommentarer

Link fra Outlook virker ikke

Når jeg får en mail med et link og jeg prøver at åbne det skriver den følgende:
Virksomhedens politikker forhindrer os i at udføre denne handling kontakt supportteknikerne for at få flere oplysninger. Det er opstået efter geninstallition af officepakke.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2018 - 07:45 #1
har du prøvet at snakke med dine supportteknikerne?
Ellers kan du prøve at kopiere linket og sætte ind i en internet Explorer/chrome/.. og se om den så virker - kunne være at Office/Windows har ændret standardbrowser - og der findes politikker som feks. forhindrer edge til at køre (går ud fra det er Win10)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
18. maj 2018 - 07:57 #2
Vi havde i forgårs lignende problem. Vores udbyder som håndtere antivirus (ESET Antivirus) havde lagt opdatering. Den resulterede i mange af vores mails med links ikke kunne åbnes fordi antivirus blokkerede dem.
Vores IT-Udbyder fik hurtigt ordnet det via noget politik og signatur som ikke var helt ok efter opdateringen. Måske du har lidt samme issue her.