Avatar billede cbedb Mester
18. maj 2018 - 07:10 Der er 2 kommentarer

Link fra Outlook virker ikke

Når jeg får en mail med et link og jeg prøver at åbne det skriver den følgende:
Virksomhedens politikker forhindrer os i at udføre denne handling kontakt supportteknikerne for at få flere oplysninger. Det er opstået efter geninstallition af officepakke.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2018 - 07:45 #1
har du prøvet at snakke med dine supportteknikerne?
Ellers kan du prøve at kopiere linket og sætte ind i en internet Explorer/chrome/.. og se om den så virker - kunne være at Office/Windows har ændret standardbrowser - og der findes politikker som feks. forhindrer edge til at køre (går ud fra det er Win10)
Avatar billede Rune1983 Ekspert
18. maj 2018 - 07:57 #2
Vi havde i forgårs lignende problem. Vores udbyder som håndtere antivirus (ESET Antivirus) havde lagt opdatering. Den resulterede i mange af vores mails med links ikke kunne åbnes fordi antivirus blokkerede dem.
Vores IT-Udbyder fik hurtigt ordnet det via noget politik og signatur som ikke var helt ok efter opdateringen. Måske du har lidt samme issue her.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester