Avatar billede blacks Mester
18. maj 2018 - 21:31 Der er 1 kommentar

Den disponible beholdning bliver negativ på lokation

En ordre, hvor der er følgeselddels leveret, og dermed trukket fra lageret, komme denne fejl, Den disponible beholdning bliver negativ på lokation, Det giver ingen mening. Det er en C5 2012 sp 1 kan ikke opdateres til SP2 da der er for mange tilretninger lavet.
En der kan hjælpe?
Avatar billede cfive Juniormester
28. juni 2018 - 09:22 #1
Hej Blacks
Jeg tror desværre, at der er nogle tilretninger, i forhold til standard C5, som afstedkommer de problemer I oplever
Mange hilsner cfive