Avatar billede Dorte Praktikant
19. maj 2018 - 18:05 Der er 1 kommentar

Hjælp til ps4 og fortnite

Hejsa
Jeg ved ikke om det er det rette forum.
Men nogen der kan hjælpe mig og min søn.
Han har tidligere været på fortnite og kunne spille men nu skriver ps4, følgende når vi går ind i spillet:
This account for PlayStation Network does not meet the minimum age required.
Jeg kan via forældre kontrollen se at jeg ikke har givet ham nogle begrænsninger?
Skal han logge in via en voksen konto for at spille , altså skal jeg oprette en ny konto?
Eller nogle der har nogle råd til hvordan vi kommer omkring dette problem, gerne på en let måde.
Mvh fortvivlet Dorte
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2018 - 01:14 #1
ja, den kræver voksenkonto