Avatar billede webpassion.dk Novice
21. maj 2018 - 10:27 Der er 3 kommentarer

Links i Ootlook virker ikke

Hej eksperter, jeg har Outlook 2013 og det virker ikke, når jeg klikker på links i e-mails. Der sker intet. Ingen pop up eller noget. Der sker simpelthen ingenting.
I stedet må jeg højreklikke på linket og kopiere, hvorefter jeg kan indsætte det i min browser, som er Firefox - som ER sat til standard.
What to do - har prøvet alt.

Mvh My
Avatar billede webpassion.dk Novice
21. maj 2018 - 11:48 #2
Jeg kan også godt google, denne løsning henvender sig til bruger af IE, jeg bruger Firefox, kan jeg så bruge linket?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. maj 2018 - 12:02 #3
Det er en opsætningsting i outlook - ie er bare lavet af microsoft, og de nævner helst ikke andet, end deres eget.