Avatar billede helena.1908 Novice
25. maj 2018 - 10:39 Der er 5 kommentarer

Finder sluttede uventet??

Min computer bliver ved med at vise en rapport hvor der står 'Finder sluttede uventet'.
Jeg kan ikke åbne min mail eller mine filer og jeg kan heller ikke gemme mine dokumenter.
Den er også begyndt at vise denne besked 'Storuid sluttede uventet'.

Er der nogen der ved hvad der er galt og hvordan jeg kan rette op på det?
Avatar billede INK Ekspert
25. maj 2018 - 10:56 #1
Helt simpelt, har du prøvet at slukke helt for Mac'en og genstarte helt fra bunden?

Forstår ikke helt den der "Storuid". Er det stavet korrekt?
Avatar billede helena.1908 Novice
25. maj 2018 - 13:40 #2
Jeg har prøvet, men det virkede desværre ikke. Ved du om der er andre metoder??
Avatar billede INK Ekspert
25. maj 2018 - 13:46 #3
Ja, du kan geninstallere MacOS. Hvilken Mac har du og hvilken årgang? Hvilken version af MacOS kører du? Har desværre ikke tid resten af dagen, men kan vende tilbage såfremt du har behov for hjælp. Der er sikkert også andre, der kan byde ind.
Avatar billede helena.1908 Novice
05. juni 2018 - 18:34 #4
Jeg har prøvet at geninstallere MacOS, men det giver den mig ikke lov til.
Avatar billede helena.1908 Novice
12. juni 2018 - 07:29 #5
Tusind tak for hjælpen! Nu har jeg fået det til at virke.