Avatar billede Urosjokic Juniormester
27. maj 2018 - 19:25 Der er 29 kommentarer

AVG

Hej Alle,

Jeg er igang med at hjælpe mine bedste forældre med at løse deres problem.

Hver gang computeren starter op så vil den ikke starte AVG op? Jeg har prøvet og installere den, installere igen og updateret. Har gjort alt!

Når jeg lukker på AVG så starter den op og komme ned i procenlinjen men når jeg så køre musen over den så fjernt AVG dernede. Ligesom den fejler helt vildt?

nogen som har en ide hvad det kan være?
Avatar billede INK Ekspert
27. maj 2018 - 19:31 #1
Hvilken PC?
Hvilken udgave af Windows? Windows10?
For almindelige brugere kan man nøjes med den sikkerhed, der er indbygget i Windows10. Der er ikke behov for andre antivirus programmer, der ofte bare sløver maskinen.
Avatar billede Urosjokic Juniormester
27. maj 2018 - 19:40 #2
De har købt 2 års licens og er ikke en gang halvvejs. Så de vil gerne have det på :S
Det er windows 10 de køre nemlig :)
Avatar billede INK Ekspert
27. maj 2018 - 19:46 #3
Ja, men pengene til AVG er bare tabt. Start nu på en frisk! AVG sløver bare maskinen!
Avatar billede nopsen Ekspert
27. maj 2018 - 19:47 #4
#1
ikke enig, microsofts antivirus får stort set bundkarakter hver gang der laves tests på alle de kendte produkter, jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har måttet rense folks pc for virus, som de har fået uden at microsofts løsning har opdaget noget.
vira som flere af de andres produkter fandt med det samme, ved at køre deres online scanner.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
27. maj 2018 - 20:08 #5
Hvis der er betalt for to års AVG er det da en god ide at bruge den licens-tiden ud, men pas på at den ikke fornys automatisk.

Ellers prøv https://www.kaspersky.dk/free-antivirus
Kaspersky er normalt testvinder i antivirus-tests og fungerer uden hele tiden at forstyrre med diverse meddelelser.

#1 enig, der er normalt ikke brug for betalingsløsninger men kun hvis man kombinerer med lejlighedsvis backup af de vigtigste data ( private billeder mv. ).
Avatar billede Urosjokic Juniormester
27. maj 2018 - 20:10 #6
Den bliver ikke automatisk fornyet, så det er fint :) Men skulle gerne virke! Synes bare ikke jeg kan kontakte AVG support :s
Avatar billede SommerFyr Seniormester
27. maj 2018 - 20:44 #7
Hej

Har du prøve at afinstalll avg i fejl sikker tilstand
og så genstart og prøve igen..
Avatar billede SommerFyr Seniormester
27. maj 2018 - 20:45 #8
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2018 - 21:00 #9
jeg ville bare konkludere at AVG ikke virker på den version af windows..
Avatar billede SommerFyr Seniormester
27. maj 2018 - 21:16 #10
Hvad type windows og hvad for en maskine er der tale om ?
og er det den nye avg ?
Avatar billede Urosjokic Juniormester
27. maj 2018 - 21:27 #11
Det er 64 bit. Det er en ok ny computer fra mmvision :)
har prøvet med fejltilstand virker ikke :(
Avatar billede SommerFyr Seniormester
27. maj 2018 - 21:29 #12
Har du afinstaller avg i fejlsikkertilstand ?
Avatar billede hjolsen Ekspert
28. maj 2018 - 05:58 #13
Ptøv at fjerne AVG med deres eget værktøj : https://www.avg.com/en-us/utilities
Genstart og installere igen
Avatar billede posten Ekspert
28. maj 2018 - 06:57 #14
har selv haft avg på min win 10 maskine da min "kloge" tekniker så det undrede det ham hvorfor jeg brugte den nå windows defender ku det samme + du slap for ALLE de dumme reklamer fra avg jeg fjernede den "bare" i tilføj/fjern programmer
bagefter skal man jo i joblisten deaktivere avg + aktivere windows defender er glad for mit valg har derfor ædret det hos min far med samme resultat
Avatar billede 450025 Ekspert
28. maj 2018 - 07:05 #15
hjolsen flott fjern AVG og gjør det grundig en sinker helt ubrukelig, fjern Tune upp også
du får det bedre med deg selv, høre ikke hjemme på en computer.
Arne
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2018 - 10:49 #16
Enig i at bruge deres eget program til at fjerne med. Installer kun antivirusprogram og drop de andre tilbud der erpersonligt har jeg ikke brugt avg på mange år. Bruger selv den frie udgave af Kasperesky
Avatar billede f-arn Guru
28. maj 2018 - 17:19 #17
Jeg kender ikke AVG, så jeg kan ikke udtale mig om hvorvidt den sløver. Men at tro Windows Defender er tilstrækkelig beskyttelse er naivt!
Avatar billede 450025 Ekspert
28. maj 2018 - 17:38 #18
f-arn Defender er naivt det har du 100% Rett i Takk, men hvem høre på det, AVG og Tune upp ikke høre på hva folk forteller, jeg har begge 2 betalt, og jeg Takker vår Herre for at jeg er blitt kvitt den møkka, hadde du vert min fiende skulle du med glede fått begge 2.
Men Sorry ikke hør på dette da vi lever i et fritt land gjør som Dere vil  Dere, det er  ikke mitt problem, men Tenk Dere om Takk. Prøv å få et bedre liv, for dette er og blir Søppel.
Arne
Avatar billede INK Ekspert
28. maj 2018 - 17:46 #19
AV Comparatives udfører månedlige målinger på de forskellige AntiVirus programmer.
Se dette link
https://www.av-comparatives.org/comparison/

Det er evident, at Microsoft har forbedret sig væsentligt over de seneste år. Jeg fastholder derfor #1. I min verden er den person, der sidder ved skærmen den største trussel 😀
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2018 - 17:50 #20
#19 Det er nemlig korrekt.
Avatar billede 450025 Ekspert
28. maj 2018 - 18:13 #21
Helt enig med ink, mulig jeg brukte sterke ord men min erfaring tilsier det jeg skrev, og kanskje dem 40 cm er nok til og forkaste dem programmer i søpla uansett hva målinger viser.
Selv om jeg hater Defender er det 100 gange bedre.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2018 - 16:24 #22
Er du kommet i mål??
Avatar billede Urosjokic Juniormester
06. juni 2018 - 16:33 #23
Ja, det virker nu! Det var en windows update som drillede!! :D
Avatar billede posten Ekspert
08. september 2018 - 11:12 #24
#27 er du ikke dansk ??
Avatar billede 450025 Ekspert
08. september 2018 - 11:23 #25
#27 Vist er hu det skal bare imponere vet du.
Avatar billede posten Ekspert
11. oktober 2018 - 11:01 #26
drop ALT  om avg har flere diske med defekte opstarteri win 7 opdagede for leden at når man kører i fejlsikret tilstand går den i stå nettop ved avg derfor bruger ALDRIG mere avg men kaspersky free : https://www.kaspersky.dk/downloads/thank-you/free-antivirus-download
Avatar billede nopsen Ekspert
11. oktober 2018 - 18:32 #27
det er reklame spam fra udlandet, de links er jo ikke til avg.
det hjælper at se sig for.
Avatar billede posten Ekspert
12. oktober 2018 - 17:25 #28
#27 hvordan kan du dog sige det ??? det er jo avg de sælger
Avatar billede posten Ekspert
04. november 2018 - 20:21 #29
#29 bør det indlæg mon mon være hér ??? hvad skal det link bruges til ???