Avatar billede 450025 Ekspert
29. maj 2018 - 02:24 Der er 6 kommentarer

Word 2016 Problem går ut på dato.

Hvordan fikser jeg dette, Word 2016 du har 2 dage igjen, vert på
Kontrollpanel turen innom C slettet der også. Installert igjen Word 2016 og får samme svaret.
Jeg står lidt fast her er der noen som vet hvordan, prøvd Kundesørvis dem vet ikke så det var mislykka. Nøkkel er der ikke noe i veien med sa dem.
Arne

http://setup.office.com
[nøgle fjernet af coadmin]
Er der noen som kan hjelpe meg med dette
0x4004f00c office 2016      (Det er feilen.)
http://microsoftfixnow.com/error-code-0x4004f00c-office-365-2013-and-2016/
https://www.youtube.com/watch?v=DkIzqJpaqNw
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. maj 2018 - 07:26 #1
Hej Arne

Først og fremmest - du må ALDRIG lægge "fortrolige" informationer på nettet. Din produktnøgle til Office har du købt og betalt for. Lægger du den ud på et offentligt forum som her, vil den blive misbrugt af andre i løbet af ganske kort tid, og derved vil den blive sortlistet af Microsoft, så du ikke selv vil kunne bruge den.
Desuden kan den på ingen måde bruges under fejlsøgningen (med mindre jeg ville forsøge at installere med nøglen - men så er vi igen ude i en "falsk" installation).

Dernæst fejlsøgning - du kan forsøge at afinstallere gamle rester af office med Microsofts eget værktøj: https://aka.ms/diag_officeuninstall

Som regel kan den opdage de problemer der driller, og fjerne dem - men er som ofte nødt til at fjerne eventuelle andre office komponenter også.

GENSTART! pc´en efter fejlsøgningen, og prøv at installere igen - evt. med firewall og antivirus slået fra.
Avatar billede mort1 Ekspert
29. maj 2018 - 08:46 #2
Meddelelsen tyder nærmest på at du ikke har fået aktiveret dit Office program (det virker kun i en begrænset periode inden det SKAL aktiveres). Hvis det er tilfældet, så handler det om at få programmet aktiveret.
Hvis du - og Office 2016 er registreret hos Microsoft, så prøv at kontrollere din Microsoft konto, måske står der noget der, ellers må du nok have fat i Microsoft, selv om det somme tider kan være lidt bøvlet
Avatar billede 450025 Ekspert
29. maj 2018 - 14:16 #3
Det er sådan lidt god mat en kald øl nei (Bayer) og en Ræv som meg har alltid 2 utganger, Opprensking Ole Takk, og det grundig også slo av Virus program Sjangser tar man, en ny frisk nøkkel og med hjelp av 2 flinke Supportere  fra computerword.
Hvor heldig kan man være.

Retter en Stor Takk til begge 2, nå er der bare en ting igjen det holder ikke med en (Bayer) nå blir det Gin Tonic på Gubben her, og så skal jeg hygge meg Bursdagen til Fredrik på Tv fikk denne av Jørn i dag, Takk Jørn problemet var bare det vi skulle ha vert bedt i Selskapet vi også men akk. Vi har jo Smoking begge 2.

Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
25. juli 2018 - 00:05 #4
23.07.2018, I got a look back. (Word 2016 Program expired)
Clearly I was frantic, getting Microsoft on the track is not always easy and who do you meet?
The task is resolved long ago, first reply My code was there no error on said Support from Microsoft, and I followed these advice I have received here on the Forum without this helped.

Upon new inquiry and new officer I told what I had done, he got the receipt and key I had, no explanation why my problem occurred had certainly no answer, got a new key and everything worked and works fine today.
My mistake at the time was that the solution did not come here and I apologize, I forgot sorry so forgive me this, but thanks for your help.
Arne.
Avatar billede mort1 Ekspert
12. marts 2019 - 12:46 #5
You are welcome Arne, always at your service
Avatar billede domnic wade Praktikant
03. juni 2019 - 12:24 #6
Nice work keep it up thanks for sharing this article.

http://www.mcafeecomactivate.us