29. maj 2018 - 18:52 Der er 3 kommentarer

Billeder fra låst skærm

Hej. Jeg har på det sidste fået opdateret mine billeder på min låst skærm, altså før jeg logger på min computer, og jeg synes at det er nogle gode billeder, men har bare et problem med at komme ind og få fat i dem? Er der et par kloge hoveder der har en ide?

(De nye billeder er nok pga. en ny opdatering til window?)
Avatar billede poko1 Ekspert
29. maj 2018 - 19:53 #1
En del af billederne kan du se her" Ude til venstre kan du vælge temaer
https://support.microsoft.com/da-dk/help/13768
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2018 - 20:21 #2
C:\Users\Brugernavn\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ContentDeliveryManager_cw5n1h2txyewy\LocalState\Assets
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2018 - 20:23 #3