Avatar billede AFKduden Praktikant
29. maj 2018 - 22:29 Der er 5 kommentarer

Er mine høretelefoner i stykker?

Hejsa
Det er som om at mine høretelefoner spiller en højere lyd i højre side af headsettet
Det er meget irreternde og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, da jeg ikke ved noget som helst om IT kune jeg godt tænke Mig en let forklaring
Venlig hilsen AFKduden
Avatar billede kurtba Ekspert
29. maj 2018 - 23:44 #1
Muligvis - men der er nok større chance for, at det måske er udgangssignalet, der er noget galt med. Har du samme problem på flere enheder? Du skal teste på mere end en enhed for at vinde ud af, om det er headset eller udgang.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2018 - 09:02 #2
det kan også være, at du har skruet i balancen - så kan man godt få ligt mere lyd i den ene side i forhold til den anden - for at pille i balancen skal jeg:
højre klikke på lyd-ikonet i højre nederste hjørne og vælge "Åbn indstillinger for Lyd" - så kan du se din outputenhed (som børe jo være dit headset) og klik på "enhedsegenskaber" - i det nye vindue under fanebladet "niveauer" er der en knap "balance" - og her kan du så vælge hvor højt lyden skal være i hvert sin side
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2018 - 09:24 #3
det er jackstikket/stikket der er beskidt, så venstre/højredrejes signalet.
prøv at rense stikket med sprit på en nål, og lad det tørre 1 time
Avatar billede AFKduden Praktikant
30. maj 2018 - 11:04 #4
okay jeg vil prøve nogle af disse ting, tusind tak for hjælpen. jeg vender tilbage og skriver om det virkede, igen tak
Avatar billede AFKduden Praktikant
30. maj 2018 - 14:28 #5
lyden er også lidt højere i højre side af headsettet på min arbejds computer og mobil