Avatar billede isabelll Novice
29. maj 2018 - 22:38 Der er 4 kommentarer

blokerede sider

hejsa, i går ville jeg ind og se det nye afsnit i min serie på viaplay, men der jeg søger på det står der "Viaplay.dk er blokeret" det samme er sket med min Netflix. Det er inde på google chrome det her problem er opstået, og det er på min MacBook Air.
Sætter stor pris på hjælp!
Avatar billede 450025 Ekspert
30. maj 2018 - 07:04 #1
Kan det tenkes at vil ha penga? Dem er sultne ser du. Her funker alt uten problem
også Netflix USA. Men må betaler tror det.
Arne
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2018 - 07:30 #2
går du lige på, eller via VPN forbindelse?
Avatar billede 450025 Ekspert
30. maj 2018 - 07:49 #3
Der er du inne på noe claes57 jeg tror ikke dette går uten VPN jeg for min del må det på begge 2 isabell får svare på dette lidt usikker Viasatt i DK, men Netflix er det betal og VPN som gjelder til USA.
Arne
Avatar billede sd8220 Seniormester
30. maj 2018 - 14:26 #4
Prøv en anden browser, Safari eller Firefox, og se, om problemet er det samme med dem.

Jeg går ud fra, at det altså har virket førhen.

Har du opdateret noget på din computer? Eller installeret noget siden da? Et plugin til din browser?