Avatar billede Boejden Seniormester
30. maj 2018 - 19:34 Der er 2 kommentarer

kopiere kontakter til telefon

Jeg kan tilslutte min telefon - SAmsung Galaxy A3 - via USB til PC.
på stifinder ses nogle filer der hedder kontakter (i praksis er den samme fil i 10 eksemplarer ???)
når jeg "åbner"/klikker på kontaktmappen/filen kan jeg uden problemer kopiere kontakten til kontakter på min pc. (jeg kan kopiere dem enkeltvis)
MEN jeg vil meget gerne kopiere kontakterne til en anden telefons kontaktfil... Hvordan gør jeg det??
androidtelefon, PC med win10
(og hvorfor må/kan jeg ikke paste et klip ind her??)

Og hvorfor kan jeg ikke få min Nokia 610 windowstelefon til at komme frem på Stifinder?? når den tilsluttes?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2018 - 01:45 #1
det varierer fra telefon til telefon, hvordan og hvorledes man kan dit og dat.
nogle telefoner kræver en app, nogle kræver en driver.

og formatet som man gemmer kontakter i, varierer.

din nokia 610 kræver driver. (findes let med google)
Avatar billede Boejden Seniormester
01. juni 2018 - 16:08 #2
johh, men det er da lidt underligt, at jeg med WAB.EXE/import xxxx kan kopiere telefonens kontakter ind i mit mailprograms kontakter...men ikke kopiere kontakter ind i telefonens kontaktfiler :-(.