Avatar billede cht22 Professor
31. maj 2018 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler en mus det skal gerne være en stor mus

Hvor finder man en mus, som er stor nok, dvs. ikke en af de små? Det er svært at se når man bare kigger på billederne af mus, så hvad skal man kigger efter?

Gerne på størrelse med denne, men den behøver ikke være lydløs:

https://www.dustinhome.dk/product/5010757094/silent-sm-8500
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2018 - 14:49 #1
Du kan feks. tag ned til en Power-butik eller Elgiganten - de har som regel en del muse hvor du kan prøve størrelsen.
Ellers ville jeg kigge på målene ;)
Avatar billede mort1 Ekspert
31. maj 2018 - 16:18 #2
Jeg ved jo ikke præcis hvor stor, men har du set på hjemmesiden, hvad Logitech kan præstere.
Som Thomas S skriver kunne det også være en ide, at tage ned til Power eller Elgiganten, de har som regel mange forskellige på lager, men desværre mangler ofte de mere specielle, f.eks. "kæmpestore"
Avatar billede claes57 Ekspert
31. maj 2018 - 19:53 #3
hvis du sidder meget samme sted, så overvej en død mus - fx https://www.logitech.com/da-dk/product/4786?crid=7
det kræver et par dages tilvending, men mus er så altid på samme sted, og den kan bruges af højre/venstre håndede uden problemer.
Personligt er jeg til tommel og ringfinger til taster, og pege og langfinger deles om kuglen
Avatar billede cht22 Professor
09. marts 2021 - 02:14 #4
Har fundet en mus, producent Havit

Virker fint og god størrelse mus