Avatar billede barth Professor
03. juni 2018 - 19:15 Der er 68 kommentarer og
3 løsninger

Systemgendannelse, Windows 10

Jeg har Windows 10, og vil meget gerne lave en systemgendannelse.

Men når jeg går ind i System for jeg en boks der siger.

Der opstod en uventet fejl under egnenskabssiden.
Der opstod en fejl i systemgendannelse. Kør systemgendannelse igen. (0x81000203)
Luk egenskabssiden og prøv igen.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få systemgendannelse til at virke.
Avatar billede INK Ekspert
03. juni 2018 - 19:25 #1
Har du Tune-up utilities installeret? I giver fald følg denne
https://appuals.com/fix-system-restore-failure-error-0x81000203/
Avatar billede barth Professor
03. juni 2018 - 20:20 #2
Hej Ink. Det ser meget komplicereret ud, men det ser ikke ud som om jeg har et program der hedder Tune-up?
Avatar billede barth Professor
03. juni 2018 - 20:25 #3
Men du har ret. Det er den fejl meddelelse jeg får, men jeg har ikke noget Tune-up??
Avatar billede barth Professor
03. juni 2018 - 20:38 #4
Jeg prøver nu at gå ind i system i kontrolpanelet, men jeg har desværre problemer med at få den engelske tekst til at passe med det jeg ser på dansk. Kan du hjælpe mig ignnem?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juni 2018 - 20:40 #5
Hvad sker der hvis du i søg skriver rstrui.exe?
Avatar billede barth Professor
03. juni 2018 - 20:44 #6
Jeg er inde i systembeskyttelse, og den søger men der kommer ikke noget drev frem. Den ser ud til at blive ved med at søge, men jeg får ikke fejlmeddelelsen.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juni 2018 - 20:49 #7
Er du sikker på at Systemgendannelse er aktiveret, og der ligger punkter?

I Windows 10 skal man selv ind og konfigurere når Win 10 er opdateret til en ny build. Det ser jeg som en stor fejl fra Microsofts side.
Kører du den nye version 1803 er den sikkert ikke aktiveret.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juni 2018 - 20:50 #8
Du kan i søg skrive winver og du får besked hvilken version du kører
Avatar billede kurtba Ekspert
03. juni 2018 - 23:25 #9
Hvis du i søgeboksen skriver "gendan" får du øverst mulighed for at vælge "opret et gendannelsespunkt". Når du vælger det, får du en boks, hvor du kan se, om systemgendannelse er aktiveret eller ej. Man kan også her starte systemgendannelse, hvis det er aktiveret og modsat kan man også aktivere det, hvis du ikke har gjort det i forvejen.
Som 220661 skriver, er det desværre en funktion som i win 10 er deaktiveret, indtil man selv aktiverer det.
Avatar billede barth Professor
04. juni 2018 - 08:51 #10
Når jeg søger rstrui.exe kører den kommandoen og jeg får en boks der siger at der ikke er oprettet et gendannelsespunkt. Det forstår jeg ikke, for jeg er sikker på, at den er indstillet til det. Når jeg så åbner systembekyttelse får jeg den boks jeg skriver om.
Når jeg kører rstrui.exe får jeg den uventede fejl.
Avatar billede barth Professor
04. juni 2018 - 08:53 #11
Når jeg skriver gendan kommer jeg ind med fejlmeddelelsen og den søger og søger efter drev.
Jeg kan hverken oprette et gendannelsespunkt eller konfigurere.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2018 - 09:06 #12
Kører du 1803 og er du helt sikker på du har konfigureret det efter den er opdateret? Hvis ikke du har gjort dette er der ingen punkter at gendanne på. Det tyder desværre på det sidste når jeg læser dine indlæg😯
Avatar billede barth Professor
04. juni 2018 - 09:25 #13
Hej Den er fuldt opdateret men jeg har nok ikke konfigureret den efter seneste opdatering. Men hvordan gør jeg det nu. Den søger og søger og jeg kan ikke komme ind i konfigurering.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. juni 2018 - 12:08 #14
Du har ikke svaret på om den kører 1803!
https://ibb.co/dU0HoT

Her finder du gendannelsespunkter
de er kommet automatisk.
https://ibb.co/fd4Gho
Jeg opdaterede denne Pc: D. 19-05-2018
Avatar billede barth Professor
04. juni 2018 - 12:33 #15
Hej poko1

Beklager. Jeg ved ikke hvad du mener med om den kører 1803? Men den er fuldt opdateret.
Men når jeg trykker på di tørste link får jeg en side hvor der står Windows 10 og så en rød pil på version 1803. Er det så i orden.
På di andet link får jeg en blank side med imgbb i blåt foroven. ???
Avatar billede barth Professor
04. juni 2018 - 12:35 #16
Nej nu kom den fulde side op. Jeg læser.....
Avatar billede barth Professor
04. juni 2018 - 12:39 #17
Når jeg så skrive rstrui.exe i kommandopromten får jeg min fejlmeddelelse der opstod en uventet fejl. og en anden boks der siger, at der ikke er oprettet et gendannelsespunkt, men når jeg trykker systembeskyttelse er jeg tilbage det sædvanlig sted hvor den søger efter drev og jeg ikke kan konfigurere eller andet.
Det er ikke nemt synes jeg. Lidt håbløst.
Avatar billede 450025 Ekspert
04. juni 2018 - 14:19 #18
Unnskyld snakker vi om samme Sak? System Gjenoppretning hvis dette er tilfelle så skal jeg fortelle hva jeg gjør. Dataen min Cressa, et program gjorde dette og der var bare et valg, en helt Ny og Ren installasjon.
Dette tok tid så valgte å beholde alle Filer. Da jeg var ferdig tok jeg en sjekk siste oppdatering var på plass 1803.
Nest stepp. Opprett et Punkt kan du ikke det så glem resten her?

Satte Dato det holdt for der var ikke noe, Win10 var jo helt ny satte også på Konfigurer, den var klart av både på C og D, nå 5 dager etter på, ser jeg ditt problem her å svare deg
Sjekka, jo der var bare det ene punktet jeg hadde satt (dette gjør jeg manuelt hver uke stoler ikke på Microsoft med dette. Dem gjør det bare sporadig.

Tar en gjenopprett den fungerte !00%, fordi jeg ikke har Tredie-parts Programvare, eks Malwarebytes, eller Tune uPP gidder ikke nevne alle du vet vel hva du laster ned?

Der er Microsoft nøye og du bør tenke deg om der er kun 40 cm fra Nesetippen og inn til Skjermen, var dette feil nei på ingen måte men det var kanskje ikke det du spurte om Sorry. Du har fått mange fine svar så.
Arne
Avatar billede barth Professor
04. juni 2018 - 15:39 #19
Hej Arne. Tak for dine kommentarer
Avatar billede 450025 Ekspert
04. juni 2018 - 16:22 #20
Helt ok nå er det ikke så ofte jeg trenger dette, men punkt gjør jeg når jeg føler at maskinen er ok. Men ærlig jeg er ikke feilfri også jeg gjør ting jeg ikke burte gjort på data, bare trykka på feil knapp er nok.

Tenk da å gå Bakk og dataen er som den var på den dato, og det skal Microsoft ha Takk for i Win 10.
Det neste  er Ren installasjon behold filer, det er nok lidt jobb ja, heller ikke det bruker jeg ofte bare 3 gange siden Win10 var ny, For andre som har kjørt i grøfta ja da er mye mer. Tror jeg har hjelpt minst 10 stk.

Trediepart-Programvare har du det er det bare å glemme med Gjenopprett faktisk forståelig også, men husk hva claes57 forteller dem 40 cm betyr han nevner betyr uendelig masse om ting går rett eller feil.

Ønsker deg lykke til du er Seniormester å på god gli, om jeg er lidt høgere en deg kan jeg si utlært er jeg ikke å blir det aldri heller.
Om ikke Win10 ikke snart blir bedre ja da har jeg langt igjen.
Arne
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2018 - 18:34 #21
Gå i søg og skriv winver.
Du kan hos mig se den kører 1803.
https://ibb.co/hvbNoT
Og gør den det også hos dig kan du ikke tilgå systemgendannelse fordi du formodentligt ikke har konfigureret det. Det sker nemlig ikke automatisk ved en opdatering til en ny version ad Win 10. Det skal ske manuelt. Og det er dette jeg synes er for dårligt af Microsoft at den indstilling ikke overføres.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2018 - 18:37 #22
Vedrørende gendannelsespunkter så dannes de typisk når man installerer programmer, og også normalt når der kommer opdateringer til Windows. Men er det ikke konfigureret, så er der bare ingen punkter at gå tilbage på. Heller ikke selvom du siger at Windows er fuldt opdateret.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. juni 2018 - 18:47 #23
220661
Idet du flere gange har spurgt og du ikke fik svar lavede jeg en vejledning i # 14 men er ikke sikker på at det er blevet forstået ?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2018 - 18:51 #24
Åh ok. Undskyld den så jeg ikke. Som sædvane en god vejledning fra dig poko1 :-)
Avatar billede barth Professor
04. juni 2018 - 19:35 #25
Kære alle. Tak for mange gode forslag.
Den kører 1803 ser det ud til, men det ser ikke ud til at lykkes.
Det ender nok med, at jeg køber en ny computer. Min nuværende er Acer, Aspire V%-573G, og den virker efterhånden lidt langsom.

Måske løser jeg alt med en ny. :)
Avatar billede 450025 Ekspert
04. juni 2018 - 19:54 #26
https://ibb.co/cEah58

Ja du løser det med en ny computer det er helt klart men også den har sikkert Win10
men bruk den Gamle først, ha lidt tålmodighet, for om du får ny computer så møter du veggen før eller siden.
poko1 sin løsning var ok, her har du det lidt anderledes men er du ikke helt tom i skallen fatter du lidt av dette også, må lære ser du.
Arne
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2018 - 19:56 #27
Jeg havde da ikke opgivet en computer uden at prøve at installere systemet helt om.
Måske en masse programmer der starter med Windows er skyld i at den ikke er så kvik som den har været.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2018 - 20:10 #28
Programmer følger jo automatisk med når Windows 10 opdateres. Måske du ikke har brug for alle de programmer længere.
Avatar billede 450025 Ekspert
04. juni 2018 - 20:16 #29
Herlig godt svar dette, eks Trediepart program  hvem vet? 2206661 hva skulle jeg gjøre gi opp, jeg 81 år jeg aldri.

Har brukt flere timer i dag gi opp aldri da har han tapt. Og jeg fikk det til. Og har bare en trediedel av det poko1 kan En Seniormester gir vel ikke opp så lett?
Venter på svaret jeg fikk det til.
Arne
Avatar billede poko1 Ekspert
04. juni 2018 - 20:24 #30
Helt sjovt i går fik jeg denne ACER Extensa 5235 ind til opdatering Kører som en drøm. med 1803
https://ibb.co/e8qz2o
Avatar billede barth Professor
04. juni 2018 - 21:49 #31
Hvis jeg vil geninstallere computeren, er der så en der kan fortælle mig hvordan jeg griber det an? Og mister jeg så Windows 10?
Avatar billede INK Ekspert
04. juni 2018 - 22:25 #32
Du skal først tage backup af alle filer (dokumenter, fotos osv.)
Dernæst skal du sikre dig licenskoder for de programmer, der skal geninstalleres.
Har du disketter eller andre medier, er det fint , men mange nyere programmer kan også downloades forudsat kendt licensnøgle.
Det kan være svært at finde ældre versioner af Microsoft Office, 2007 versionen kan ikke længere downloades fra Microsoft.
Nu laver du et usb-stick med Windows 10 (samme version Home eller Pro som du allerede har). Følg fremgangsmåden på denne side
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Laves som til en anden PC.
Når usb-pinden er klar, sætter du den i din PC, starter maskinen op og anvender enten bootmanager (kan være F12) eller går i BIOS (kan være F2) og ændrer opstartsrækkefølgen midlertidigt til først usb.
PC'en starter så op på usb-pinden og starter med at formatere din disk inden installation af en ren ny kopi af seneste Windows10.
Derefter opdaterer du alt og installerer dine programmer og overfører data.

Såfremt maskinen er i god stand og har en passende CPU kunne du overveje at isætte en SSD disk i stedet for din gamle HDD. En SSD på 250GB fås for 7-800kr.
Det vil du blive meget glad for.
Avatar billede INK Ekspert
04. juni 2018 - 22:26 #33
Du skal ikke bruge en licensnøgle for Windows10, da Microsoft allerede kender din maskine, når du logger ind med din Microsoft konto. Du springer derfor dette punkt over under installationen.
Avatar billede 450025 Ekspert
05. juni 2018 - 02:42 #34
Ink  du er flink, her får han alt på en teskje, Gamle computer vare i mange år til den,
en lang tråd dette har ikke sett så lang tråd før her. Flink til og skrive er du også.

Jeg skriv masse jeg også men det er for og holde Alsenheimer borte ser du. Gammal jeg ser du, Ha en flott dag.
Arne.
Avatar billede barth Professor
05. juni 2018 - 07:41 #35
Tusind tak for alle de gode råd. Jeg vil gå i gang i dag. Jeg skal nok fortælle om resultatet.
Avatar billede barth Professor
05. juni 2018 - 09:40 #36
Desværre gik der kuk i min sikkerhedskopiering så det bliver først i morgen. Jeg har læst vejledning fra Microsoft. Der står om optimering og nulstilling. Jeg skal vel nulstille den for at begynde forfra?
Avatar billede INK Ekspert
05. juni 2018 - 09:59 #37
Når du booter med usb-pinden, får du mulighed for at formatere enten den gamle hdd eller en evt ny ssd. Efter formatering, der opretter diver små nødvendie partitioner, foretager du en ren ny installation. Alt slettes på harddisken, men det ved du selvfølgelig 😃
Avatar billede 450025 Ekspert
05. juni 2018 - 10:02 #38
Kanskje du burte glemme Win10 en stund til du har lært noe mere Data. fjern alt få en til og sette inn Win 8.1 måtte gjøre det for en Gammal Gubbe her, han var lykkelig Takket og Takket kanskje og du lander med beina på jorden, det gjør alt katten min og det er lykkeligste katt som fins på hele Øen her.
Det holder til lidt Surfing, og enklere ting så tror det er best for deg. Og slett ikke noe minus får du tro.
Arne
Avatar billede barth Professor
05. juni 2018 - 10:23 #39
Hej Ink. Synes du jeg skal formatere min harddisk. C-drev, for jeg har delt den i et C og D drev.
Er det en dårlig ide at nulstille den som Microsoft foreslår.
Og tak Arne, men jeg er tilfreds med Windows 10.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. juni 2018 - 10:31 #40
Brug Windows egen Genoprettelse:
Tryk på WindowsTasten + XTasten samtidig  ”i boksen der kommer op Vælg Indstillinger”
https://ibb.co/mEYtxo
Her vælger du Opdatering og Sikkerhed! Vælg Fanen Genoprettelse!
https://ibb.co/jiihq8
Du kan nu bestemme om du vil gemme dine personlige filer eller om du vil have en helt ren installation.
Avatar billede barth Professor
05. juni 2018 - 10:47 #41
Tusind tak poko1. Men når jeg har problemer med hastighed og andet skal jeg vel vælge en ren installation?
Avatar billede 450025 Ekspert
05. juni 2018 - 10:56 #42
#39 Ok Så er du ikke så verst allikevel, jeg jobber en del, gjerne med eldre mange av dem sliter og forstår ikke dette det er et nytt system.

Jeg bruker Dette, Orden, ekstrem til og rydde, dernest lære jeg av andres feiler, problemet er, der sitter alt meget for gammalt igjen å sådan var det før? Det som også gjør dette vanskelig dem prestere og gjøre ting på 3 forskjellige måter, og alle kommer i mål.
Det er ikke uvant med 3 nettleser, 2 til 3 virusprogram, laster ned sjekker etterpå vet ikke hva dem laster ned, dernest følger med masse skitt også.
Men nettopp ved og still opp for eldre det gir meg en vis erfaring, husk dem jeg hjelper bor i et fremmet land, Datafolk og dem eldre forstå ikke hverandre alltid,, Thai forstå ikke Norsk dem er selvlærte, og desverre om dem ikke forstår så er det en falitt erklæring for en Thai det er et nederlag og ikke forstå? Derfor er svaret alltid dette fikser jeg no problem.
Men det er et flott folkefær jeg vet ikke noe land som tar så godt vare på eldre som her og det merker jeg hver eneste dag.
Håper det forteller deg noe, og kommer du i gang så bruk dette, Orden, ekstrem til og rydde, bare ikke overdriv for også det er feil. Lykke til videre.
Arne
Avatar billede barth Professor
05. juni 2018 - 11:12 #43
Hej Arne. Tak for dine råd og kommentarer.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. juni 2018 - 11:20 #44
barth
Så vælger du en ren installation  husk blot at den forbliver tilsluttet nettet.
Avatar billede 450025 Ekspert
05. juni 2018 - 11:34 #45
Ja det er viktig det poko1, tenk om den havner hos naboen du da blir der nabo krangel, ikke glem det er Win10 men Ren instalasjon den kjøper jeg, seniormester får han det til hva blir det, Forsker ja du da er han velkommen blandt Gutter her.
Arne
Avatar billede barth Professor
05. juni 2018 - 12:01 #46
Tak poko1. Jeg fortæller hvordan det går.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2018 - 16:32 #47
Ser først nu tråden. Håber du får en god pc tilbage. Dejligt at se du er blevet hjulpet godt på vej :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
05. juni 2018 - 16:57 #48
Sett fra min side, mange gode råd fra alle deltakerne, har vi lært noe ja vist har vi det et flott emne som ble tatt opp er enig med 220661 støtter hver ord han skriv, og dette bare forteller hvor viktig det er og ha et slik forum.

Alle som har deltatt venter nå på¨slut resultatet. For min del ønsker jeg deg lykke til slik at du får det som katten min den maler og syntes livet er herlig. Om den ikke bruker Win10.
Og den lander alltid på beina om utfordringerne er store og det gjør du også. Tror vi slutter av og du får siste ordet.
Arne
Avatar billede barth Professor
06. juni 2018 - 07:26 #49
Nu har jeg et nyt problem. Nu gik jeg ind i indstillinger og genoprettelse og satte den til at nulstille. Men så sagde den, at den ikke har et genoprettelsespunkt. Hvad gør jeg nu?
Avatar billede INK Ekspert
06. juni 2018 - 07:44 #50
Hvis du vil foretage en ren ny installation så prøv #32 og #33.
Avatar billede barth Professor
06. juni 2018 - 08:04 #51
Undskyld Ink. Hvornår skal jeg trykke #32 / #33?? Det er netop en ny ren installation jeg gerne vil have. Tak fordi du vil hjælpe mig.
Avatar billede INK Ekspert
06. juni 2018 - 08:35 #52
Jeg henviser blot til metoden anført ovenfor i tråden. Mine 2 indlæg, som jeg ikke kan se om du har overvejet/anvendt. Prøv at lave den anviste usb-pind, det virker! Har anvendt det en 8-10 gange efterhånden - på forskellige maskiner.
Avatar billede barth Professor
06. juni 2018 - 08:38 #53
Hej igen. Jeg tror jeg har løst det. Jeg har trykket alt. F12 under opstart, og nu er den i gang med at nulstille. Så nu venter jeg i spænding. Tak for al hjælp.
Avatar billede 450025 Ekspert
06. juni 2018 - 10:43 #54
Ja dette her er spennende er der noe du ikke har prøvd enda, det er helt utrolig, det er så enkel med en Ren Installasjon,  F12 javel jeg hadde en eldre Gubbe her, jeg var hos han 3 gange i uka, nå har han flytta å Takk og pris for det han hadde Win10, behovet var lite Epost som han aldri brukte for kunne ikke skrive?

NRK Nyheter, og Avisen da jo Skype også men fikk det aldri til måtte bare ha.

Men han var uførtrygda har aldri jobba, musikalsk tror jeg, brukte computeren som piano, lære han noe var umulig han ble en plage for meg jeg reiste hjem oppgitt 2 dage så ringte han igjen Arne du må hjelpe meg? Å?

Alkoholiker, røkte som en skorstein dagen lang. Nå har jeg fått et bedre liv han er reist 7 mil her ifra og har samme problem der høre jeg.
Jeg må ha en ny computer det er bare skitt ingen ting virker, kjøpte 3 nye på 2 år utrolig, ok jeg kan vel få dem du har gitt opp ja fjern dem, i dag går alle 3 helt utmerket med Win10 Pro 1 har jeg selv 2 er gitt bort til noen med dårlig råd.

Om du skulle komme i gang etter all den hjelpen du har fått her så må du ta noen grep, Kjerringråd hjelper deg ikke i hele tatt men det er utrolig enkelt.

Du forteller du kjøre Win10 flott, rensk opp i computeren Grundig der er program for dette, gidder ikke gjenta, Start en helt ny Ren Installasjon av Win10 oppskriften er flere steder i denne Tråd alle her har fortalt deg hvordan, du bør kunne læse så klart en betingelse det?
Microsoft redder deg du får en helt ny Win10, ikke start med å spille piano det virker ikke gi deg god tid bruk gjerne 1 uke, start med 1 Nettleser eks Google den er grei, den finner du ved å bruke Edge egentlig er ikke Edge noe for deg men du kommer i gang, last ned dem nødvendige program du kjenner fra før.

Apper trekk dem ut på skrivebordet, legg dem på start og videre på oppgavelinjen, fjern dem App du ikke trenger er du Seniormester burte du kunne dette, hent dine private filer det du må ha det er ikke stort, bare det mest nødvendige for du bruker vel skyen der er dem helt trykke.

Går dataen ok og fint, så gå til Gjenopprett sett et punkt det er det første du gjør, skulle du fortsatt trakke i Salaten du er flink til dette så gå Bakk til Gjenoppret, du er reddet av Microsoft men en betingelse er at du ikke har Tredjeparts programvare for da kan du glemme opprett, vet du ikke hva Tredjepart er så spør på dette Forum. Her vet alle dette.

Et siste knep, for helt automatisk har du nå fått Win10 versjon 1803 der er forklart tidligere hvordan dette virker, aller først Rydding, Orden, tenk før du laster ned noe ikke etterpå da er det for sent.

Der er masse du kan gjøre erfaring kommer nok sakte men gjør du tapper så gå et hakk Bakk til Gjenoppret lær og kjenne dens vaner og uvaner.

Om du tror det blir bedre med ny computer tar du helt feil og slutt med å spille piano det er ikke veien i Win10. Er du usikker så ta et kurs jeg har aldri gjort dette men det skulle jeg gjerne gjort for andre og vist hvordan en computer brukes (piano) og virker, for der er så mange her som har det som deg.

Tenk på 40 cm som claes57 snakker om det er så sant bare så få som vet dette.

Dem er inne på her skaff deg SSD i stedet for ny data ikke rot med dette du, og jeg har gjort dette flere ganger selv 800 kroner søk hjelp vær så snild.  Nå har vel snart 15 personer hjelpe deg nå må vi få et svar jeg er i mål, og det må feires en aften på byen er det minste du kan gjøre.
Nå kommer ikke jeg reisa er lang og alt for dyr men kan jo ta en Gin Tonic og tenke lidt på deg da.
Arne.
Avatar billede barth Professor
06. juni 2018 - 13:54 #55
Nu har jeg fået nulstillet min computer, og konfigureret til systemgendannelse.
Men nu har jeg Windows 8. Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får Windows 10 igen?
Avatar billede poko1 Ekspert
06. juni 2018 - 14:14 #56
Har du hentet Windows 10 ned på et USB Stik??
Avatar billede barth Professor
06. juni 2018 - 14:34 #57
Ja det troede jeg, men det ser ikke ud til at virke.
Avatar billede poko1 Ekspert
06. juni 2018 - 14:36 #58
Avatar billede barth Professor
06. juni 2018 - 15:03 #59
Tusind tak. Det vil jeg prøve. HVorfor er der så mange links? Er det kun den første jeg skal bruge, og kan Microsoft se, at jeg allerede er berettiget til W10, eller bliver jeg opkrævet gebyr?
Avatar billede poko1 Ekspert
06. juni 2018 - 15:10 #60
De nederste 5. Er billeder der viser hvordan du downloader til et USB stik
Og hvis du har haft Windows 10 på computeren før så er den registreret og når du kommer så vidt skal do blot trykke på at du ikke har en nøgle den bliver automatisk regstreret!
https://ibb.co/fHXVxo
Avatar billede barth Professor
06. juni 2018 - 15:34 #61
Tusind tak poko.
Avatar billede barth Professor
06. juni 2018 - 15:54 #62
Hej igen. Det er flot med billederne. Den W10 jeg har på USB prøver jeg at køre, og her får jeg faktisk de første billeder du viser. Derefter henter den opdateringer, og der har den stået i snart en time med søger efter opdateringer: 0% ??
Avatar billede poko1 Ekspert
06. juni 2018 - 16:20 #63
Jeg giver snart op du skulle sige nej til opdateringer det kan gøres senere og du skal hente Windows ned på et USB Stik og starte Computeren op derfra!
Avatar billede barth Professor
07. juni 2018 - 13:38 #64
Har nu geninstalleret computeren med god hjælp fra alle jer. Tak. Alt virker nu. Så jeg lukker sagen.
Avatar billede 450025 Ekspert
07. juni 2018 - 15:07 #65
Gratulere må si  det men en ting står igjen alle Gutter venter nå en tur på byen en aften med god mat å drikke ikke glem det, Sorry jeg kommer ikke det er så langt å dyrt men bringer en skål for alle der har deltatt, husk å ta drosje hjem, fyllekjøring går ikke vi har ingen å miste på computerword.
Arne
Avatar billede kurtba Ekspert
07. juni 2018 - 23:05 #66
Det er faktisk meningen at man skal markere løsningen ud for den eller dem, som man mener har bidraget til at få løst problemet, men det mener du åbenbart er dig selv? Jeg synes ellers, at der er indtil flere, som har kæmpet en brav kamp for at hjælpe dig frem til en løsning.
Avatar billede 450025 Ekspert
08. juni 2018 - 02:51 #67
Kurtba.
Jeg er ikke uenig i det du skriv her. (Det er faktisk meningen at man skal markere løsningen ut for den eller dem som man mener har bidraget til at få løst problemet?)

Men helt ærlig jeg er ikke helt fortrolig med denne stripa selv.

Betyr det en lang grønn markering, for alle har jo bidratt til løsning. Beklager at jeg ikke forstår dette,  noen har klart svart bedre en andre men i sum har det ført til at oppgaven er løst.
Forsøkt selv og hjelpe lidt for det har vert en flott tråd, lærerikt for mange også, jeg tror også for dem som ikke har deltatt har den vert nyttig.

poco1 har hatt mange gode svar skal man merke alle dem? Hadde barth bare skrevet til poco1 (dette var løsningen poco1 Takk) da tror jeg alle syntes at dette var flott han kom jo i mål.

Glem den humoren min da for svingende jeg ble bare så glad for at barth hadde fått det til jeg, kjempe flott.

Og helt ærlig tror han ble glad selv også, han lærte lidt merker at der er fast grunn under føttene igjen. (men det mener du åbenbart er dig selv) den forstod jeg ikke

Beklager jeg tror ikke han har den tanke i hele tatt, la han nu få puste ut han blir et fint bidrag her i computerword han må lære som vi andre, og vi andre er oss som har bidratt + flere og hver av oss vet nok hvor vi står inkludert deg selv.

Arne
Avatar billede barth Professor
12. juni 2018 - 20:04 #68
Hej kurtba. Beklager. Jeg vidste ikke bedre. Det vil jeg gøre næste gang. Undskyld.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juni 2018 - 21:43 #69
#68 Du kan til enhver tid i det nye system her markere flere løsninger i tråden og fjerne din egen lukning.
Synes da at indlæg #58 burde kunne være en løsning der bidrog til du fik den installeret om :-)
Avatar billede barth Professor
12. juni 2018 - 21:54 #70
Tak. Det vil jeg gøre. Det var jeg ikke klar over. Jeg har nu fjernet min accept af løsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juni 2018 - 22:01 #71
Fint :-)