Avatar billede Roman Praktikant
04. juni 2018 - 10:25 Der er 1 løsning

Hjælp til kilder i sharelatex

Hej, jeg har et problem med kildelisten
Jeg har en kilde som hedder Aalborg Kommune, når jeg ser på litteraturlisten bliver den behandlet som A, mens den i virkeligheden skal behandles som Å, og komme sidst i litteraturlisten.

Anvender harvard style til kilder
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. juni 2018 - 11:09 #1
Du burde kunne bruge \noopsort, se her https://texfaq.github.io/FAQ-bibprefixsort.html

I stedet for Å kan du måske skrive    zzzzz  som det den skal sortere efter. Det er ikke li'som en super-generel løsning.