Avatar billede Claus Praktikant
04. juni 2018 - 21:54 Der er 2 kommentarer

Synkronisering af TDC-mail

Hej.
Jeg har prøvet TDC / YOUSEE support men uden at komme videre så nu prøver jeg her.
Min frue har mail hos TDC en POP3 konto.
Opsætningen helt som TDC foreskriver.
Fruen har en pc, ipad og iPhone alle sat op til samme mailkokto.
Mails hentes til alle tre enheder men skal håndteres på alle tre, dvs de skal slettes på alle enheder.
Hvordan kan jeg opnå at alle tre synkroniserer så læst et sted og slettet et sted fører til samme status på de øvrige enheder?
Håber i kan hjælpe, da min fantasi ikke rækker til at det ikke er muligt hos TDC.
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh  Claus
Avatar billede INK Ekspert
04. juni 2018 - 22:35 #1
TDC/YouSee har kun POP3 mailkonti, så den synkronisering på tværs af enheder kan ikke fungere.
Det ønskede kræver en IMAP mailkonto som eksempelvis G-Mail.

Hvis man ønsker at beholde sin POP3 konto hos YouSee, kunne I overveje at oprette en G-mail konto, der installeres på alle tre enheder. Alle mails fra YouSee skal så automatisk videresendes til denne konto. Den ønskede synkronisering vil så virke.

I G-mail skal i så i indstillinger anføre YouSee mailadressen som jeres afsenderadresse.
Avatar billede Claus Praktikant
06. juni 2018 - 10:49 #2
Tak for svaret, det vil jeg prøve