Avatar billede plok Forsker
05. juni 2018 - 22:25 Der er 4 kommentarer

Hvad er bedst - Bitdefender VS Malwarebytes?

Hej.

Jeg har i mange år kørt med Bitdefender Total Security, men har hørt at Malwarebytes Premium skulle være det bedste at benytte mod alle former for malware?

Er der nogen som har erfaringer med dette?

God aften.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2018 - 22:32 #1
Det er henholdsvis antispyware og antimalware, så de kan ikke sammenlignes.
Malwarebytes kan sammenlignes med f.eks. Superantispyware.
https://www.superantispyware.com/
Avatar billede plok Forsker
05. juni 2018 - 22:35 #2
Kan man køre begge programmer på én gang?
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2018 - 22:49 #3
Det kan man godt. Jeg har selv Trend Micro (antivirus) og Malwarebyte.
Men jeg har Malwarebytes fra den gang, det var meget billigt, og så er licensen livslang, og ikke som nu, kun for et år.
Avatar billede 450025 Ekspert
06. juni 2018 - 01:50 #4
Plok.
Alt avhenger med hva du liker og hva du driv med jeg har hatt Malwarebytes i flere år betalt også, dem gjorde det bedre nå endret en del, hadde et problem dem ikke taklet etter 15 mail ga jeg opp, et lite program Zemana løste dettte med en gang, rimelig bruker det i dag på 3 maskiner.
Prisen på Malwarebytes  er etter vert blitt dyrt Support elendig livslang har aldri jeg fått, en fin plass var i søplebøtta å der blir den et Tredie parts program som hindre Gjenopprett, for min del trenger den ikke jeg begriper ikke hva du driv med hva er problemet med Betfender?
Har det selv Brukervennlig, pris ok Sørvis ok..
Prisen betyr lite for deg ser jeg du kan vel kjøre 3 om du vil ta med et dritt program til AVG + Tune UPP også Tredipart driv du bare med Porno, å har 5 Nettlesere i tillegg utrolig, tenk deg om hvis du kjøre Win10. Med Vista går alt.
Kvalitet ja, pris opp til en selv, Sørvis viktig Brukervennlig hva mer krever du? Noen liker Moderen andre like Datteren et valg man gjør selv.
Arne