Avatar billede per2edb Guru
07. juni 2018 - 20:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skrivekonflikt skal undertrykkes

Hej kan i hjælpe

Efter indsætning i en række tabeller får jeg i nogle tilfælde fejlen:
Skrivekonflikt
Denne post er blevet ændret af en anden bruger, efter du begyndte at redigere den. Hvis du gemmer posten mu overskriver du den anden brugers ændring....

Gem post

Der er ingen anden bruger
Hvordan kan jeg undertrykke denne meddellesse?
Avatar billede bvirk Guru
08. juni 2018 - 21:26 #1
Skal Skrivekonflikten virkelig undertrykkes? Måske er det et tegn på noget fejlkodning. "anden bruger" skal ikke tages for bogstaveligt -
https://social.msdn.microsoft.com/forums/office/en-US/e09676ae-e8fb-4ff6-9951-da1f55b974f7/record-locked-by-another-user
Avatar billede per2edb Guru
09. juni 2018 - 10:03 #2
jeg manglede en Close efter

Dim rs As DAO.Recordset
  Set rs =