Avatar billede marie Praktikant
09. juni 2018 - 09:37 Der er 3 kommentarer

overføre fortnite til ipad fra ps4

Hej. Jeg har to sønner som spiller fortnite på samme playstation  under hver deres bruger. Jeg kan godt overføre min ene søns spil til hans ipad, men hvordan finder jeg min anden søns spil når det er fra samme playstation?
Mvh Marie
Avatar billede marie Praktikant
10. juni 2018 - 10:19 #2
Tak for svar KHN.
Desværre fandt jeg ikke løsningen. Begge mine drenge spiller fortnite fra samme e-mail men med hver deres konto på samme Ps4. Nu har de fået hver deres IPad og vil selvfølgelig gerne spille fortnite derpå, men jeg kan kun overføre min ene søns spil. Ham med underkonto kan jeg ikke overføre spillet fra. Ved du hvordan man gør det?
Mvh Marie
Avatar billede KHN Guru
18. juni 2018 - 15:30 #3
Nej det ved jeg desværre ikke - men det jeg tror kunne være galt er, at det er fra samme e-mail og ikke hver deres e-mail med hver sin konto.