Avatar billede 2pretty4u Mester
09. juni 2018 - 16:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Apple Watch LTE parring med 3

Hej alle sammen

Jeg har købt et Apple Watch 3 LTE, gennem telefonselskabet 3. Jeg har ligeledes købt datapakken, så uret er på netværket. Min udfordring er dog, at jeg ikke kan få uret på netværket, selvom det er parret med telefonen etc.

Når jeg er fra langt fra Wifi og telefonen, så kommer der et "kryds" og den siger "ingen forbindelse".

Hvad har jeg gjort forkert her?

Håber i kan hjælpe,

Mvh

Stefan
Avatar billede nopsen Ekspert
09. juni 2018 - 17:14 #1
har ikke selv iphone, men måske noget i denne guide kan buges?

https://support.apple.com/da-dk/ht204562
Avatar billede 2pretty4u Mester
09. juni 2018 - 17:16 #2
Hej Nopsen

Tak for det hurtige svar. Ja, har forsøgt der, men hver gang jeg kommer væk fra iPhone / Wifi, så står der intet signal. Så er lidt underligt :S
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. juni 2018 - 22:29 #3
Hej.

Dit Apple Watch SKAL kunne komme på mobilnettet på egen hånd, da det benytter eSIM. Kommer det ikke selv på nettet, skal du have fat i 3 - det er de eneste, der kan hjælpe dig videre her.

Ring til dem på 70 313 313 på mandag.

De bedste hilsner
Avatar billede 2pretty4u Mester
09. juni 2018 - 23:29 #4
Hej CBKrogh

Tak for dit svar. Det var også min tanke, for har nemlig fulgt vejledningen mm., og står som aktiveret på selve datadelen ved betaling mm.

Jeg tager kontakt til 3.,

Tak for hjælpen og rigtig god aften,

Mange hilsner

Stefan