Avatar billede mort1 Ekspert
10. juni 2018 - 14:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Billigt mobil abonement

Er der nogen der har erfaring med et billigt mobil abonnement - Det jeg ønsker er et abonnement med minimale faste omkostninger og til gengæld betaling for taletid, SMS og data efter forbrug.
Der er så mange forskellige sider, som efter eget udsagn fortæller hvad de forskellige abonnementer koster, at man bliver helt rundtosset, men ikke meget klogere
Avatar billede puren Ekspert
10. juni 2018 - 14:45 #1
google er din ven, havde du tænkt dig at vi gider sidde og sammeligne alle selskaber for dig ??
Avatar billede mort1 Ekspert
10. juni 2018 - 15:13 #2
Halløj - Jeg spørger om nogen har erfaring, og hvis du ikke gider besvare spørgsmål (hjælpe) så lad være
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2018 - 15:17 #3
www.oister.dk vinder.
99 kr om md og tons af tale og data

der er aldrig nedbrud eller noget galt
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2018 - 15:20 #4
her er oversigten
http://billigstemobilabonnementer.dk/mobilpriser/?key=gs2-mopri-c-1t2&gclid=EAIaIQobChMInPbCsJfJ2wIVFouyCh1PRwS3EAAYAiAAEgLcgPD_BwE

skru på knapperne i toppen.

jeg mener dette kan forvirre.
så er det bedre at besøge udbyderns hjemmeside, og se om der er noget man kan li.

jeg bliver hos oister!
Avatar billede mort1 Ekspert
10. juni 2018 - 18:46 #5
Tak for input, men det handler om en telefon, som stort set ikke skal bruges, men dog være aktiv - Derfor ønsket om minimale faste omkostninger og forbrugsbetaling.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. juni 2018 - 18:53 #6
unotel.dk  med unosekund eller unominut. Bemærk inakivitetsgebyr
Avatar billede milter Ekspert
10. juni 2018 - 21:44 #7
Du skriver i indlæg #5: "... men det handler om en telefon, som stort set ikke skal bruges".

Gør som mig, overbevis dig selv om, at du ikke behøver bruge den telefon til data og køb et Oister Basic mobilabonnement til 19. kr om måneden. Så fås det ikke billigere:-)

https://www.oister.dk/mobilabonnement/taletidsabonnementer/basic/
Avatar billede posten Ekspert
10. juni 2018 - 22:02 #8
Avatar billede mort1 Ekspert
11. juni 2018 - 17:25 #9
Valget falder på Oister Basis til Kr. 19,- per måned - Oister har en gennemskuelig hjemmeside med priser på det hele, CBB har også en 19 kroners mulighed, men med væsentligt højere forbrugspriser.
Avatar billede mort1 Ekspert
11. juni 2018 - 18:30 #10
Som jeg tidligere skrev er mit behov absolut minimum, hvorfor Oister er helt ok - Det irriterer mig dog, at Oister i annoncen for basisabonnementet, som milter henviser til skriver 5,5 øre pr MB - Når man så læser "det med småt" er prisen 27% højere. Ja det er i småtingsafdelingen, men 27% er 27%, og det er da en del.
Oister benytter 3s netværk, jeg har for nylig læst kritik af 3s dækning - Er der nogen herinde der har erfaring ?
Avatar billede rasmus Novice
29. september 2018 - 22:00 #11
Faktisk er Oister nu billigere end da sidwave skrev for et par måneder tilbage. I følge f.eks. https://telo.dk har de en pakke med bare 1 time og 1 gigabyte til 49 kr. så du skal VIRKELIG bruge telefonen lidt før det kan betale sig at have forbrugsafregnet. Husk også at der tit er minimumsforbrug på forbrugsafregnede abonnementer også hvis du ikke bruger den kvote op vil den blive en månedlig ekstra-udgift.