11. juni 2018 - 18:26 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Kopiering af privatoptagelse på DVD + RW

Jeg har lånt en privat billede/lyd optagelse for at kopiere denne - og er lidt nervøs for ved en fejltagelse at slette originalen. Som test har jeg kopieret en købt DVD på en DVD + RW, som jeg igen kopierede for at checke, om min brænder (Nero 7) kunne finde på at lave ulykker. Men alt gik godt. Kan der overhovedet ske noget? Er der en bedre metode?
Avatar billede puren Ekspert
11. juni 2018 - 19:19 #1
den lånte DVD er det en RW??
hvis nej: så kan der ikke ske noget med den..

hvis ja hvis du fucker helt op i det kan du ødelægge den.

men som jeg husker det er nero simpel nok at bruge men er du helt bange for at ødelægge noget så lav et ISO af den og så brænd ISO´et til din egen disk
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2018 - 19:21 #2
du kan jo kun komme til at slette den, hvis du sætter den i drevet og brænder den
11. juni 2018 - 21:31 #3
DVD'en jeg vil kopiere er en RW. Nero vil blot udfærdige et image af denne, før man går over til brænding med en frisk DVD - altså en 2-trins proces. Så hvad er det, der kan ske?