Avatar billede helena.1908 Novice
12. juni 2018 - 07:33 Der er 3 kommentarer

Mine taster sidder fast

Det er sådan, at når jeg skal skrive på computeren, så virker det som om at tasterne sidder en smule fast.
Jeg ved godt at det ikke er noget man kan ordne på selve computeren, men jeg tænkte på om der måske er et særligt rensemiddel, der kan sørge for at de virker bedrere.

Dette er ikke det største problem, og det forhindre mig ikke i at skrive, men det er bare ret irriterende.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2018 - 08:13 #1
skil det af, og rens med isopropylalkohol (fås i matas)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juni 2018 - 18:02 #2
Er det en bærbar, så kan det godt være noget pillearbejde at tage taster og og gen montere dem. MAn risikerer også at knække de små tapper af så tasterne ikke vil sidde fast mere.
Prøv at rense med trykluft på dåse for at blæse skidtet ud.
Avatar billede posten Ekspert
22. juni 2018 - 20:07 #3
du kan også vælge den "dovne" løsning ta en MEGET opvredet klud og tør tasterne af (kluden må IKKE  ku dryppe!)