Avatar billede plok Forsker
12. juni 2018 - 22:27 Der er 5 kommentarer

Headset med lightningstik - Spiller i 30 sek. hvorefter: "Tilbehør understøttes ikke af Apple"

Hej.

Jeg har købt et in-ear hedset med lightningstik til min iPhone 5S & 8 - men når jeg sætter headsettet i og spiller spotify går det fint de første 30 sek.?

Det er et hoco L2 headset - det spiller virkelig, virkelig godt, men den siger pludselig, at "dette tilbehør ikke understøttes af Apple?

Jeg har talt med Apple DK, og de siger også at det er underligt, at det virker de første 30 sek.

Jeg har talt med forretningen som jeg har købt dem ved. De undre sig også, da de ikke har hørt om problemet før.

Jeg har også renset selve lightning indgangen iht. diverse youtube guides!

Nogen som kender til dette, og hvad kan jeg evt. gøre?
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2018 - 01:44 #1
det er apple der har en chip i deres egne så den ved det er apple.
apple lyver.
de afviser det headset med vilje!
Avatar billede plok Forsker
13. juni 2018 - 09:43 #2
#1 Okay, det er da noget snyd!

Jeg har lige købt disse: https://www.av-cables.dk/usb-2-0-adapter/magnetisk-lightning-hun-han-adapter-stik-soelv.html?gclid=EAIaIQobChMIppTw95HQ2wIVQdiyCh0AWAxMEAQYASABEgLdD_D_BwE

Denne adapter skulle være Apple certificeret, så kan jeg se om man kan snyde dem på denne måde?
Avatar billede plok Forsker
14. juni 2018 - 21:41 #3
Det virkede desværre ikke da det kun tager imod strøm. Selve opladningen går fint :)
Avatar billede Victor Vorning Praktikant
26. november 2018 - 07:41 #4
Fandt du nogensinde en løsning? Har samme problem lige nu. :)
Avatar billede plok Forsker
26. november 2018 - 08:25 #5
#4 Nej det gjorde jeg desværre ikke. Det kan ikke lade sig gøre fordi Apple benytter nogle særlige chip som kun de køre med, så u originalt tilbehør vil i nogle tilfælde ikke fungere.