Avatar billede goglov Seniormester
13. juni 2018 - 00:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HBO og Cromecast

Jeg kan uden problemer se HBO film på min iPad. Men når jeg ønsker at caste til mit gode gamle Sony brava tv hvor Cromecast er sat i HDMI port 3, så kan jeg på iPaden kun trykke på cast knappen men ikke, som vanligt, se navnet på min Cromecast som jeg skal klikke på for at aktivere forbindelsen.
Det virkede fint før, men nu fungere det ikke?
Jeg kan uden problemer caste fra Netflix OL. Dvs se navnet på min Cromecast.
Det virker som problemet er specifikt for HBO jeg har oplevet dette før for længe siden.

Jeg har slukker og genstartet:
Mit modem, min Cromecast (strømkabler fra), min iPad, mit fjernsyn. Jeg har lukket og genstartet HBO appen på iPadden.

Internetforbindelsen og modem er fra TDC.
IPadden er en 4 generation ultimo 2012 model A1460

Er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Rune1983 Ekspert
13. juni 2018 - 07:10 #1
Er din HBO app opdateret?
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2018 - 10:19 #2
Ja - jeg ville også prøve at afinstallere HBO-appen, genstarte Ipad og så installere hbo igen og se om det fortsatter
Avatar billede goglov Seniormester
13. juni 2018 - 18:28 #3
Jeg har afinstallerer HBO, genstartet iPadden og geninstalleret HBO appen og problemet er det samme. Jeg kan ikke semin Cromecast.

Til gengæld kan jeg se min Cromecast  i Netflix og som noget helt nyt kan jeg nu se en fremmed Cromecast (naboens, tror jeg) når jeg kikker fra DRdk. Men der er. Ikke spor af min egen Cromecast.

Kan det have noget at gøre med at jeg bruger en Cromecast 2 på 5 G.
Avatar billede goglov Seniormester
15. juni 2018 - 02:05 #4
Forklaringer er det der ikke må ske.
Jeg bruger flere netværk, og jeg havde glemt at genvælge det nætværk cromecasten vartilsluttet.

Men så dukker et helt andet spørgsmål op?
Hvordan kan det så være at jeg, med samme Cromecast, kan seNetflix på en "forkert" internet forbindelse der IKKE er cromecastens forbindelse?

Jeg er nysgerrig. Er der nogen der har et bud på det?