Avatar billede logbuilders Mester
13. juni 2018 - 10:37 Der er 2 kommentarer

menypunkt ny mail mangler pludselig i outlook 2007

Min hustru bruger dette program og nu er ikon eller menypunkt "ny mail" forsvundet - jeg kan ejheller se en menylinie med "funktioner"
Avatar billede mort1 Ekspert
13. juni 2018 - 11:11 #1
Yderst til højre på værktøjslinjen er der en lille pil ned, klik på den - så kommer "tilføj eller fjern knapper" mon ikke du kan indsætte knappen Ny Mail herfra
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juni 2018 - 12:29 #2
Højre Klik på menulinjen og vælg De menuer du vil have vist Stndard er med ikon til ny mail
https://ibb.co/cEjDxy