Avatar billede Vrekker Novice
14. juni 2018 - 07:20 Der er 2 kommentarer

Alternativ til MS Exchange

Hej,
Jeg mangler et alternativ til MS Exchange server til kalender styring. Hvor man kan synkronisere kalendere mellem 10 brugere og tilgå denne på mobile enheder, MAC og PC. Endvidere med mulighed for at invitere andre til emner i kalenderen. Ligesom i Exchange hvor man kan klikke deltager i mødet og kalenderen så bliver opdateret + synkroniseret hos de brugere der har adgang til denne.
Har I nogen gode forslag til system som kan det, og samtidig ser professionelt ud, så man ikke får invitation hvor der står fx Google?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2018 - 08:19 #1
Lotus Notes? hvis det stadigvæk findes?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. juni 2018 - 10:02 #2
#1 Notes-klienten skal snakke med en Domino-server. Så vidt jeg husker, er den for længst EOL, så uden løbende support er den ikke fornuftig at eksponere mod internet.
Jeg mener nu heller ikke, at hverken Domino eller Notes er så ligetil at sætte op, omend det er ved at være lidt siden, jeg har pillet i Lotus-sager.

Du kunne evt. se på noget i retning af Zimbra: https://www.zimbra.com/