Avatar billede Novicen Novice
14. juni 2018 - 13:07 Der er 5 kommentarer

Videresendelse af e-mails.

Er det muligt for mig at videresende en e-mail fra min g-mailkonto, så at modtageren har sikkerhed for, at jeg ikke har fusket med og ændret den oprindelige meddeles ordlyd?

På forhånd tak for svar.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2018 - 13:09 #1
nej
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2018 - 13:20 #2
lige så snart du modtager en mail, er det "din mail" dvs. at du kan redigere i den. Derfor er det selvom du laver en screenshot ikke sikker at du ikke har redigeret mailen.
Derfor som sidwave i #1 skriver: "Nej"
Avatar billede Slater Ekspert
14. juni 2018 - 13:29 #3
Ikke en almindelig plaintext e-mail, nej, men hvis man bruger f.eks. PGP-kryptering kan det sagtens. Det kræver dog at den oprindelige afsender har benyttet det.
Avatar billede Novicen Novice
15. juni 2018 - 17:31 #4
Tak for de oplysende svar. Det undrer mig, at en så oplagt service ikke er tilgængelig i g-mail, men sådan er det åbenbart.
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2018 - 20:02 #5
Det har ikke noget med Gmail at gøre, det kan simpelthen ikke lade sig gøre at lave det.