Avatar billede Bruun Praktikant
20. juni 2018 - 17:20 Der er 2 kommentarer

Gendan tidligere word fil

Er det på nogen måde muligt at gendanne en tidligere version af et word dokument?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. juni 2018 - 17:37 #1
Kun gennem backup eller "Tidligere versioner" - forudsat, selvfølgelig, at du har slået det til på den disk, hvor dokumentet ligger!
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
20. juni 2018 - 23:03 #2
Ikke rigtigt den nye version overskriver jo den gamle. Så det er ret umuligt.

an kan komme omkring det ved engang imellem at gemme den filo man arbejder med under et andet navn.

Windows 8 og 10 har smart en funktion der hedder "filhistorik" men den er der ikke mange der har slået til. Måske fordi windows af en eller anden årsag har lavet den så den skal bruge en ekstern harddisk eller i alt fald en separat disk, så man ikke kan bruge den på et en disk system (som de fleste er).