Avatar billede PeterPooh Praktikant
22. juni 2018 - 12:53 Der er 3 kommentarer

Udskriftstitler - gentag rækker øverst virker ikke

Jeg forsøger at få Excel til at gentage nogle rækker på hver side i udskrift et ark, men når jeg går i Sidelayout - Udskriftstitler - Ark så er felterne Udskriftsområde, Gentag række øverst og Gentag kolonner til venstre inaktive - dvs lysegrå og ikke til at skrive i eller vælge markeringsfeltet til højre.

Hvorfor kan jeg ikke vælge denne funktion?
Avatar billede finb Ekspert
23. juni 2018 - 09:53 #1
Brug Sidehoved / -fod
Avatar billede Mads32 Ekspert
23. juni 2018 - 11:30 #2
Har du beskyttet arkene
Avatar billede michaelrar Seniormester
17. juli 2018 - 07:33 #3
Fandt du en løsning ?

Jeg har samme problem.
Bruger Excel Office 365
Har prøvet alt hvad jeg har kunne finde på nettet uden held :-(