Avatar billede vvha Praktikant
23. juni 2018 - 21:09 Der er 7 kommentarer

Høretelefoner virker ikke

Når jeg vil se tv på min computer under You See (som er min udbyder) kan jeg ikke sætte høretelefonen til, da lyden er meget dårlig. Jeg ønsker ofte at se tv sådan at andre i lokalet ikke forstyrres af lyden.
Jeg har prøvet tre forskellige høretelefoner - ingen af dem virker. Det er kun når jeg ser film gennem You See, at der er problemer.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. juni 2018 - 00:28 #1
Har du tjekket om problemet er ens i forskellige browsere (Explorer, Edge, Chrome, Firefox, Opera, Safari)?
Avatar billede vvha Praktikant
24. juni 2018 - 09:54 #2
Alle andre programmer virker. Det eneste sted, det ikke virker er YouSee. Jeg har ringet til YouSee, men de siger, at der ikke er noget i vejen.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. juni 2018 - 12:45 #3
Prøv at højreklik på højtalersymbol ude til Højre åbn lydstyrke se om noget er afbrudt eller skruet ned
https://ibb.co/ctq8Ko
Avatar billede PTRasmussen Juniormester
24. juni 2018 - 12:54 #4
Sikker på at det ikke er dit lydkort der ikke har det så godt?
Avatar billede vvha Praktikant
24. juni 2018 - 13:28 #5
Det er ikke lyden til højre, er afprøvet.
Lydkortet har det umiddelbart godt, men kan det være sådan at det ikke virker kun på YouSee? Og hvorfor det?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
24. juni 2018 - 18:53 #6
Du svarer ikke på mit spørgsmål. Tjek det nu i en anden browser, end den du plejer at bruge. Det er ikke umuligt, at YouSee's web-klient kører bedre i en anden browser.
Avatar billede vvha Praktikant
25. juni 2018 - 09:26 #7
Til CRKrogh, har tjekket, som det første. Der er ingen forskel.