Avatar billede Klaus W Guru
24. juni 2018 - 23:04 Der er 4 løsninger

Søgning

Hej er der nogle der kan hjælpe
Når jeg søger i celle B4 på mit ARK ”Bestilling” og skriver et antal i C4, og trykker ENTER, hvordan kan jeg så få Excel til at overføre den indtastede ”VARE” og antal til næste ledige celle i min bestilling? Min bestilling starter i celle B7 og ender i B22 på samme ARK
Excel henter data fra et andet ARK ”Lager” hvor mine ”VARE står.
Hvis jeg ikke har gjort mig forståelig nok, kan jeg evt. uploade mit regneark

Med venlig hilsen og på forhånd tak
Klaus
Avatar billede anedi Ekspert
25. juni 2018 - 10:20 #1
Upload gerne et eksempel, så er det nemmere at se logikken.

Vh
Anedi
Avatar billede Klaus W Guru
25. juni 2018 - 11:02 #2
Kan ikke lige finde ud af hvordan jeg oploader så andre kan se filen

Kw
Avatar billede anedi Ekspert
25. juni 2018 - 13:43 #3
Du kan lægge dit link op her efter upload.

VH
Anedi
Avatar billede Klaus W Guru
25. juni 2018 - 20:17 #4