Avatar billede Jackob Andersen Juniormester
25. juni 2018 - 16:30 Der er 2 kommentarer

Hvorfor virker mit headset ikke?

Hej

Jeg har et logitech g930 headset, altså sådan et her:
https://www.ebay.com/itm/Logitech-Wireless-Gaming-Headset-G930-7-1-Surround-Sound-Headphones-Microphone-/182732030875

Jeg har haft det her headset i et par år nu, og det har virket helt fint, ingen problemer. Men her for noget tid siden altså 2 måneder siden gjorde jeg så min egen pc ikke virkede, og det har så gjort at jeg ikke har brugt mit headset i 2 måneder.

Nu låner jeg så min lille brors pc, og når jeg skal connecte headset'et til pc'en sker der ingen ting. Pc'en siger ingen ting om der er connectet noget, der står intet på skærmen at der skulle være connectet noget. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, håber i kan hjælpe.
Avatar billede Jackob Andersen Juniormester
25. juni 2018 - 16:33 #1
Bare glem det :D

Har lige fundet ud af det.....
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juni 2018 - 18:24 #2
Måske  du lige skal beskrive hvad du gjorde for at få det til at virke, og lukke tråd med dette svar :-)
Så kan andre bruge din erfaring.