Avatar billede Falentin Seniormester
27. juni 2018 - 14:10 Der er 4 kommentarer

Udskrifte Flashcards fra Excel

Nogen der ved hvordan man udskriver flashcard (hukommelseskort) med et spørgsmål og et svar på bagsiden fra excel?

Jeg har to kolloner i excel:

Spørgsmål                                            Svar

Hvilken farve har et blad?                    Grøn

OSV. Jeg har cirka 300 spørgsmål/svar.

Hvordan printer jeg ud fra excel, så svaret kommer på bagsiden af arket, istedet for ved siden af?
Avatar billede igoogle Forsker
27. juni 2018 - 14:38 #1
Du laver brev fletning i word. hvor du  har tekst 1 på side 1 og tekst 2 på side 2 og så laver du en udskrift der passer.
Avatar billede Falentin Seniormester
27. juni 2018 - 15:15 #2
Det virker fint, bortset fra, at jeg får samme spørgsmål/svar på for og bagside ???
Avatar billede Falentin Seniormester
27. juni 2018 - 15:41 #3
Ahh, man skal bruge:

«Næste post»

I toppen :-)
Avatar billede Falentin Seniormester
27. juni 2018 - 16:08 #4
Som sagt har jeg flere hundrede spørgsmål og svar.

På side 1 tager den de første 10 spørgsmål, men på side 2 starter den fra svar 11-20, og det passer jo ikke sammen :-) …???

Hvis jeg bare skal gentage 1 spørgsmål pr side og et svar pr side, virker ovenstående løsning fint.