Avatar billede sigyn Seniormester
28. juni 2018 - 11:59 Der er 5 kommentarer

Slå dropdowns og reklamer fra. Samsung S6 edge

Kan man slå diverse dropdowns fra. Jeg synes, at det er brølirriterende, at når man f.eks står og viser billeder på sin telefon til venner, så kan de se når børn, kæreste, forældre m.fl. skriver en sms, og hvad de skriver. Det rager jo ikke andre. En ting er, at man får besked om, at der er en ny sms, men den behøver altså ikke at vises, og jeg kan godt selv finde ud af, hvornår jeg vil læse den
Samme telefon er også begyndt, at så snart man låser den op, popper der fra tid til anden reklamer op, vel og mærket inden jeg overhovedet er gået ind i noget. Kan man blokere for det
Avatar billede mort1 Ekspert
28. juni 2018 - 16:36 #1
Har Galaxy S6 - De ting du nævner sker ikke hos mig, men desværre har jeg ikke et bud på, hvad det er jeg har gjort, eller ikke gjort, for at undgå det, men det må da kunne lade sig gøre.
Prøver at eksperimentere lidt !
Avatar billede nopsen Ekspert
28. juni 2018 - 16:58 #2
ang beskeder, gå ind i indstillinger - meddelelser - avanceret - beskeder - flere indstillinger i app.
slå forhåndsvisning af besked fra
Avatar billede sigyn Seniormester
29. juni 2018 - 12:08 #3
Hvis forhåndsvisning er det samme som "Tillad meddelelser", så virker det lidt for godt, for den må jo godt give lyd/vibrere hvis jeg har det slået til, ligeledes må led-lampen i hjørnet også gerne blinke. Men det løser selvfølgelig det andet, det ville dog være rart med en middelvej
Avatar billede klaudi Ekspert
29. juni 2018 - 13:09 #4
Du kan gå til Indstillinger > Apps, Beskeder,
rul ned til appindstillinger, tryk på Meddelelser,
her kan du angive hvordan meddelser vises.

Det gælder også for andre apps (nok ikke alle)

Den med reklamer der har jeg deaktiveret Peel Remote,
den havde det med at lægge sig på låseskærm.

Tjek evt i Apps listen om der er noget uønsket.
Avatar billede sigyn Seniormester
02. juli 2018 - 13:56 #5
klaudi, når jeg prøver din version, havner jeg i det samme, det er ligesom om man kun kan vælge mellem alt eller intet.
Peel Remote har jeg i første omgang "bare" slået fra, det er nok ikke nok. tester lige :-)