Avatar billede jjjakobsen Mester
28. juni 2018 - 12:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kontrol af sendte e-mail i Outlook 2013

Er det muligt, i Sendt Post at få markeret dem der ikke er modtaget svar fra?
F.eks. en ekstra kolonne der viser hvilke mail, hvor der er sendt et svar tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2018 - 18:20 #1
nej
det kan email protokollen ikke
Avatar billede acore Ekspert
28. juni 2018 - 18:47 #2
sidwawe: Er det mon også helt rigtigt? Når man i Outlook kan få vist conversation threads, så må der jo være en måde at lave dem på, og når man har dem, kan man også finde de ubesvarede - i princippet.

En googling gav https://stackoverflow.com/questions/34365632/how-can-i-generate-email-threads-for-outlook-programmatically, hvor der er nogle hints.

Ikke at det er en løsning, men det indikerer da nogle muligheder
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2018 - 21:30 #3
pop3 protokollen ved ikke om mail er leveret.
du kan bede om en bekræftelse på at den er modtaget, dette er en bruger-handling