Avatar billede Jolles Professor
29. juni 2018 - 11:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

G-mails kontaktpersoner i det nye design er hvor?

win 10.
I det gamle design kunne jeg oppe i venste hjørne skifte til adressekartoteket (kontaktpersoner.) Det kan jeg ikke i det nye. Hvor har listen gemt sig?
Avatar billede Slater Ekspert
29. juni 2018 - 12:06 #1
Samme sted som før: oppe i højre hjørne er app-vælgeren - ikonet med ni små firkanter arrangeret i et kvadrat.

Det var de allerede gået over til i det gamle design.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. juni 2018 - 12:07 #2
Den er flyttet ud som selvstændig "app". Du kan tilgå kontaktpersoner via "vaflen" (de 9 firkanter) ved siden af dit profilbillede....

Jeg har skiftet til classic interface igen :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
29. juni 2018 - 13:43 #3
Ja og jeg trives fortsatt med Old Compose den holder for meg i
massevis den.
Arne
Avatar billede Jolles Professor
01. juli 2018 - 06:39 #4
Tak venner, jeg går op og lægger  - øh Jeg skfiter til gammelt dessin. Der er alligevel for meget at irriteres over i det nye.
Avatar billede 450025 Ekspert
01. juli 2018 - 07:23 #5
Jolles.
Ja det gjør du rett i å helt enig, der er noen som seier du vet hva du har og
ikke hva du får.
Noe nytt er ikke alltid det du tror, nå kan ikke jeg uttale meg om den nye den har vert endret en gang før også likte det ikke, Old Compose har jeg i dag og mange bruker den Gmail er faktisk et flott program du kan sende store filer og har du det med rydding mapper blokkering så trives jeg godt med den.

Språk til eks, jeg får en god del post på Engelsk kan klare meg fint med dette, men få posten oversatt derekte syntes er langt bedre.
Åpner ønsket e-post. Velger mitt eget språk ønsket kilde- og målspråk Hvis du ikke ser en oversettelseslinje:
Klikk på pil ned, på nytt ved siden av meldings Svar- knappen.
Velg Oversett melding fra menyen som kommer opp. Jeg bruker Norsk, Dansk går fint. Gmail vil huske språket du har valgt som mål som standard for Oversett melding og du har mange valg der også viste du det?
Arne