Avatar billede Bent Hansen Mester
29. juni 2018 - 19:03 Der er 5 kommentarer

Hvordan finder jeg lige ud af det her?

Jeg har desværre, stadigvæk en del problemer med, at min computer bliver ved med, at lukke med, og sende en fejl report.
Jeg vil enlig gerne spøger jer, om der ikke er en bruger der ude, et eller andet sted, som kan oplyse mig, hvordan jeg lige finder ud af, hvad det er for nogen fejl, der opstår i systemet. Tanken er et eller andet sted, at jeg der med, kunne få en fornemmelse af, hvad ( eller hvor ) der er et problem, så jeg måske kan gå på nettet og søge muligheder for, at få rettet på det her ( MEGA TRÆLSE ) problem, som jeg løber ind i, mega mange gange i løbet af en dag.
Avatar billede Bent Hansen Mester
29. juni 2018 - 19:14 #1
med andre ord. Jeg vil gerne ha informationer om, hvordan jeg finder ud af, hvad for nogen fejl reporter min computer sender....
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2018 - 19:55 #2
computer/manage (højreklik), se Event Viewer som er en liste med hændelser
Avatar billede Bent Hansen Mester
30. juni 2018 - 10:12 #3
Hva?
Avatar billede Bent Hansen Mester
07. juli 2018 - 15:42 #4
Jeg indrømmer gerne, at jeg er lidt af : I DONT KNOW ANY THING, når det komer til det her, Jeg kunne måske ønske mig et svar, som kommet til DOM ASSS eller skriv til en som ikke ved noget; DUM I ARBEJDE eller sådan noget i den stil. Jeg fandt iike svaret særlig an venligt.......
Avatar billede Bent Hansen Mester
07. juli 2018 - 15:48 #5
eller sagt på en anden måde. Dit svar, kan jeg ikke bruge. du er nødt til at være i en lidt mere DANSK, form, og være mere spegefik med, dit svar.
Da jeg som udgangspunkt,  imødekommer min egen ionkompation, vil jeg lade det ligge.
jeg kan dog ikke bruge dit/jeres svar til meget, da i omtaler det som om, at jeg sku har ¤¤¤¤¤¤forstand på dette. Og det har jeg bare ikke!