Avatar billede Jolles Professor
01. juli 2018 - 09:28 Der er 4 kommentarer

Office 2016 - pris

Jeg synes min gamle office 7  knager. Specielt Excel opfører sig underligt,  hvad somme i dette højlærde forum, af og til erfarer med venlig hovedrysten, og Outlook har jeg ikke kunnet bruge længe, da der kræves en adgangskode, som jeg ikke kan finde, da jeg for længst forlod TDC til fordel for vores andelsboligforenings løsning sammen med et billigt mobilabo hos 3.dk
Hvad skal jeg købe?
Gratisprogrammer er ikke et valg - jeg skal bruge "den store pakke". Og flerbrugerlicens til 4-5 maskiner.
Avatar billede torben lind Forsker
01. juli 2018 - 10:26 #1
Hej Jolles.
Jeg har for 2 måneder siden været i samme situation som dig og stod for at skulle have office til 7 maskiner,men jeg kunne se at det ville blive temmelig kostbar.Jeg søgte på Ebay.de efter key to office 2010 du skal selvfølgelig skrive 2016,du får downloads link and key vil komme med mail og du vil se at det kan gøres meget billigt igennem Ebay.de og det er FULDT lovligt i Tyskland,du kan hvis ønskes også få fakturer på det købte.For mig virkede alt perfekt og meget hurtig efter betaling med PayPal.
Torben
Avatar billede mort1 Ekspert
01. juli 2018 - 11:27 #2
Har købt Office 2016 på Ebay - Pris for den dyreste pro version, som indeholder alle programmerne, ca. DKK 65,- (det varierer lidt, men ligger normalt der omkring) Ingen problemer med installation, dansk sprogpakke osv - Har senere geninstalleret programmet uden problemer.
Der findes sikkert også flerbruger licenser, hvis det er løsningen, men ellers er prisen  ca. 65,- Kr. for enkeltlicenser
Avatar billede 450025 Ekspert
01. juli 2018 - 13:56 #4
God helg forresten.
Ja da er vi enig alle sammen, skal vi sett 1 lang grønn stripe jeg har det selv, funker fint det har hjulpet flere også igjen tror meg når prisen er på ca. 1100 kr i butikken.

Skulle være helt Gratis, og ærlig Microsoft hadde ikke tapt noe på det tror dem tjener fett på 365 allikevel 1 gang i året, for mange bruker dette til mer avansere oppdrag men for oss andre holder 2016 PRO mer en nok, får håpe dem vakner en gang.
Og hvorfor  ikke bruke Ebay du får det språk du ønsker og fult lovlig også, holder den et par år eller mer så fornye den da vel verre er det ikke.
Arne