Avatar billede akse0435 Seniormester
03. juli 2018 - 18:24 Der er 5 kommentarer

Overføre gamle apps til iTunes

Hej på eksperten.

Jeg har en gammel iPad Mini 1 med iOS 9.
Jeg har en gammel app på den, som jeg gerne vil overføre til min computer, men den pågældende app ligger ikke længere i App Store, og det er ikke lykkedes mig at overføre appen til computeren via iTunes.

Jeg forsøgte at tilslutte iPaden, og trykkede Overfør køb, men den lægger ikke nogen apps over på computeren.
Er der en måde, hvor ved jeg kan få denne app over på min computer?

MVH: Aksel Christoffersen
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2018 - 18:28 #1
nej
du kan kun få apps fra itunes.

på android kan man lægge apps over, de hedder apk filer, men hvis os er opdateret kan man ikke regne med at apps længere virker.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juli 2018 - 18:55 #2
den gamle app er 32 bit, og kan ikke køre på nyere ixxx dimser, så de understøttes ikke - du må holde live i den gamle, og leve med, at de dør samtidigt.
Avatar billede akse0435 Seniormester
03. juli 2018 - 19:15 #3
Og det er heller ikke muligt at lægge den over på computeren på nogen måde?
Jeg er ikke interesseret i at lægge den over på en ny Ios-ened, jeg vil bare gerne have den over på computeren.
Avatar billede INK Ekspert
03. juli 2018 - 21:54 #4
Kan du sikkerhedskopiere til PC'en med iTunes?
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2018 - 22:00 #5
nej akse, du kan IKKE kopiere apps til pc
du er som ios bruger, slave af itunes programmet