Avatar billede chicoboy Novice
04. juli 2018 - 23:36 Der er 1 kommentar

Gmail i Outlook fejler

Jeg har tre gmail konti som jeg gerne vil tilknytte Outlook. Det gik fint for de to første konti, men den sidste fejler.

Der bliver oprettet en datafil men ikke en mailkonto. Mailkontoen bliver vist i outlook, men der læses ikke mail ind.
Jeg har oprettet appadgangskode, men uden held.

Jeg får fejlmeddelelsen:
"Der opstod en fejl. Vi kunne ikke konfigurere din Google-konto med IMAP. Du skal muligvis ændre dine Gmail indstillinger!
Jeg har tilladt IMAP i indstillingerne.
Noget andet er at nu har jeg prøvet 15-20 gange og hver gang oprettes en konto - jeg vil gerne rydde op og fjerne disse - men det kan jeg ikke.

Nogle gode ideer til hvad jeg kan gøre for at få det til at virke og rydde op?
Avatar billede chicoboy Novice
04. juli 2018 - 23:51 #1
Nå nu lykkedes det mig at fo mailkontoen til at virke. (uden at gøre andet end at prøve igen igen)

Tilbage er så et rydde op i de 20 konti der er tommer.
Hvis jeg går ind under kontoindstillinger ses de ikke under Mail-fanebladet, men der findes datafil under datafilfanebladet.

Hvordan mon jeg sletter disse tomme konti?