Avatar billede Jesper Praktikant
05. juli 2018 - 17:18 Der er 1 kommentar

Kasserapport

Jeg har i tidens morgen hentet en excel fil fra Amino som hedder Kurts kasseklade(https://www.amino.dk/media/p/293914.aspx), som jeg bruger til mit regnskab. Jeg er dog kommet i udfordringer med at få lavet flere nye ark, hvor jeg gerne vil have mine kontonumre udspecificeret.
Jeg har nu over tid forsøgt at se om jeg kan finde ud af at lave dette med diverse koder, men det er endnu ikke lykkes.
Kan nogen evt. hjælpe herinde, da jeg synes filen er rigtig fin, men jeg vil som sagt gerne have en lidt bedre og mere udvidet version

Mvh

Jesper
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
05. juli 2018 - 19:04 #1
Hvis du vil, kan du sende mig en personlig besked, hvor du nøje specificerer, hvad du ønsker, så skal jeg se om jeg kan hjælpe.