Avatar billede filia Juniormester
08. juli 2018 - 20:20 Der er 3 kommentarer

søg-erstat på anførselstegn

Jeg sidder med et større manuskript med rigtig mange replikker med anførselstegn, som der skal ændres lidt på.
Dvs. det foranstående anførselstegn ligger i top, men skal i bund.

Jeg har fået denne kode til tegnet, som fungerer fint:
Alt + 0132

Men - jeg kan ikke køre søg og erstat på det.
Kun copy-paste, og det er i så fald en længere rejse.

Er der en grund til det og en løsning på det?
?:-)
Avatar billede poko1 Ekspert
08. juli 2018 - 20:40 #1
Læste du Lene Fredborgs svar?
Lene Fredborg er en af de største Guruer inden for Office.
Avatar billede filia Juniormester
09. juli 2018 - 12:42 #2
Nej, det har jeg overset, tak for tippet.
Så vidt jeg lige kan se, løser det ikke problemet - men jeg går lige over til den første post og kommenterer på det der.
:-)
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1024268?k=8300046&nid=767016
Avatar billede RichardGibbons Praktikant
30. januar 2019 - 11:47 #3
I would prefer not to modify Word settings. I just need to substitute the smart quotes for this specific document. Regardless I need normal statements auto-changed over to smart quotes with different documents so settings are steady with most others' settings. http://www.speedycoursework.co.uk/