Avatar billede overgreat Forsker
09. juli 2018 - 13:26 Der er 1 løsning

Returnering af alle match

Hej

Jeg leger lidt i Excel og tænker om man kan lave en funktion der gør følgende.

Ark 1 har jeg liste over varer og pakkeid'er (kolonne a og b)
Samme vare kan optræde i flere pakkeid 'er.

Ark 2 har jeg liste over alle vareider kolonne a
I kolonne b vil jeg gerne returnere alle resultater kolon separeret for det vareid som står i rækken. Dvs tjekke alle linjer i ark 1 og returnere resultaterne for match i ark 2.

En slags lopslag.... men hvor jeg skal finde alle match og samle i en celle.

På forhånd tak.
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
10. juli 2018 - 07:49 #1
Det skulle være muligt, hvis du bruger du Office 365.
Gør du det?