09. juli 2018 - 14:18 Der er 1 kommentar

Klip/indsæt er gået galt

Jeg tilsluttede min telefon via USB i computeren, markerede en mappe med billeder fra det interne lager, valgte "klip", og derefter indsæt i en mappe på et SD kort i stedet.

Men i den indsatte mappe på SD kortet er der pludselig kun 4 billeder, før var der over 400!
Den har dog slettet mappen fra min telefons interne lager :-(

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Hvad søren kan man gøre?

Jeg har prøvet diverse gendannelses programmer som Resuva, Wondershare Data Recovery og dr. fone, men ingen af dem kan åbenbart samarbejde med min telefons interne lager, de kan kun finde ting fra SD-kortet.

Det drejer sig om en Huawei P9 lite, dvs. android..
Avatar billede bpb Seniormester
10. juli 2018 - 23:22 #1
En søgning på "huawei p9 recover lost folder" fører til forskellige ting du kan prøve, f.eks. denneher:
https://www.androidphonesoft.com/resources/recover-lost-data-from-huawei-phone.html

Jeg har aldrig selv haft brug for at gendanne en tabt fil eller mappe, og aner derfor ikke om nogen af dem virker.

(Hvis en fil eller mappe er af mere end bagatelagtig betydning, sørger jeg nemlig for at der ligger backup-kopier af den på en eller to andre computere og/eller USB-enheder, jævnfør det råd som to forskellige personer gav dig i din tidligere tråd.)

Af samme grund kan jeg desværre ikke give vejledning.  Men held og lykke, og husk at lave backup i fremtiden!