Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2018 - 14:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Anmod om kvittering for modtagelse/læsning

Jeg har sendt mails til en gruppe, hvor jeg har brugt Anmod om kvittering for modtagelse/læsning.
Men jeg har på fornemmelsen, at denne funktion ikke har virket hos alle modtagerne, så de har kunnet åbne deres mails uden at systemet gav besked.
Kan det passe?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. juli 2018 - 14:31 #1
Det er helt rigtigt :-) - det er kun større systemer der understøtter funktionen. Sender du til alle mulige mennesker, er det ikke sikkert at deres mail-server understøtter kvitteringer.
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2018 - 14:47 #2
Tak for det :)
Avatar billede mort1 Ekspert
09. juli 2018 - 16:57 #3
I øvrigt kan man bare "klikke" nej, når anmodningen om kvittering dukker op
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2018 - 22:07 #4
Og nu kan jeg se, at Thunderbird slet ikke registrerer det
Avatar billede posten Ekspert
14. juli 2018 - 10:19 #5
jeg har ALDRIG svaret på de anmodninger i den tid jeg har haft pc ser INGEN  grund til det
Avatar billede posten Ekspert
14. juli 2018 - 10:22 #6
de fleste af mail programmer kan man i opsætningen sætte flueben i send IKKE retursvar