Avatar billede IT_Manag Juniormester
10. juli 2018 - 19:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Apple Airplay, kan man uden apple router?

Hej eksperten,

Dette er måske et meget dumt spørgsmål, men jeg overvejer at skifte min router ud fra en Apple Extreme til en Synology RT2600ac - men kan man stadig Airplay til sin fx beoplay højtalere, når man laver denne udskiftning? (Iphone --> beoplay enhed)

Tak for hjælpen. :-)

Vh. Kim
Avatar billede INK Ekspert
10. juli 2018 - 19:58 #1
Ja, når dine enheder kan modtage airplay er det uafhængigt af router.
Avatar billede IT_Manag Juniormester
10. juli 2018 - 20:09 #2
Tusind tak ink!
Avatar billede puren Ekspert
11. juli 2018 - 12:24 #3
fuck en dyr router!!!

personligt var jeg gået efter denne til 534kr  https://www.computersalg.dk/i/4572722/mikrotik-hap-ac2-routeros-l4-128mb

specs på den her https://mikrotik.com/product/hap_ac2#fndtn-specifications
godt nok skriver de 4 lan og 1 wan port på boxen men inde i den kan det laves om til hvad man ønsker
Avatar billede IT_Manag Juniormester
11. juli 2018 - 13:00 #4
Puren, er fuldstændig enig. Men har et par store Synology nas'er stående plus jeg gerne vil sætte lidt begrænsninger på børnenes internetbrug om natten og den tilhørende synology app er bare ultra smart.