Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2018 - 11:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

E-mail henter

Jeg søger en E-mail henter til gmail og outlook.
Jeg har ellers brugt Pop peeper, men på det seneste har der været problemer.
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2018 - 12:57 #1
Jeg har prøvet Thunderbird. Den skriver, at den ikke kan få forbindelse til serveren.
Avatar billede INK Ekspert
11. juli 2018 - 13:22 #2
Den virker med G-Mail, så prøv lige at dobbeltchecke dine serverindstillinger. Med Outlook forstår jeg du mener Microsoft's mail på outlook.com eller live.com. Den skal også fungere. Det er ofte en lille tyrkfejl, der går udslaget. Flueben for sikkerhed.
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2018 - 13:47 #3
Du har ret. Det var flueben i proxy indstillingen for lan. Det besynderlige er bare. at dem havde jeg fjerne 2 gange over tid, fordi jeg havde vrøvl med nettet.  Chrome sætter dem selv til igen. Tak for din hjælp. 😊