Avatar billede Marling Juniormester
12. juli 2018 - 10:41 Der er 6 kommentarer

Kan ikke modtage mail på min computer

Jeg kan pludselig ikke modtage mine mail på computeren, men godt på min mobil og tablet,
Jeg bruger Outlook i windows 10.
Jeg kan godt sende mail, men som sagt kan jeg ikke modtage mail,
Har oprettet mail kontoen i outlook og alt har virket perfekt, lige pludselig opstår ovenstående problem.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig med en løsnng.
mh
Marling Bjerg
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juli 2018 - 11:07 #1
Håber at dette link kan hjælpe:

https://www.youtube.com/watch?v=3N0W0CbCGe0

Måske der har været nogle opdateringer der driller.
Jeg kører selv med Windows 7, så det er kun et gæt!
Avatar billede Marling Juniormester
12. juli 2018 - 11:28 #2
Tak Erik, desværre virkede det ikke.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. juli 2018 - 11:47 #3
Avatar billede perwolf Forsker
12. juli 2018 - 13:40 #4
Henter du mails fra Gmail eller Hotmail/Live/Outlook?
Så skal du bruge en appadgangskode, som du kan finde hos Google eller Microsoft.
Jeg ved ikke, om det er samme problem med Apples mailløsninger.
Avatar billede Marling Juniormester
13. juli 2018 - 20:03 #5
Hej Erik. Jeg bruger Outlook og har kun problemer når jeg skal modtage mail... jeg kan godt sende mail. Der kommer ingen på min computer, men på mobilen og min tablet er der ingen problemer.

Jeg har en mistanke til at problemet opstod da jeg fik en opdatering fra Microsoft.
bh
Marling Bjerg
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. juli 2018 - 20:46 #6
Det kunne godt tænkes.
Jeg synes, at jeg ofte her på ekperten.dk ser spørgsmål vedrørende problemer netop omkring opdateringer til Windows 10. Som tidligere nævnt kører jeg selv Windows 7 - dette gælder på både min stationære og min bærbare.
Det er for øvrigt Office 2010, der jo indeholder mailprogrammet Outlook, jeg har installeret på begge pc´er.
Der er sikkert nogle hjælpsomme sjæle der både kan og vil hjælpe dig ud af dit irriterende problem.