Avatar billede viborg2000 Mester
12. juli 2018 - 16:47 Der er 1 løsning

Hvad skal jeg bruge

Hej... Jeg har en maskine som jeg tilgår fra chrome og en ip adresse, der i gennem har jeg web adgang.

Hver dag generere denne maskine nogle data filer som jeg gerne vil gemme. i dagligdagen er det ikke et problem da vi har fast routine at gøre det dagligt,

Nu skal vi til og køre alle ugens dage også om søndagen, her ville det være praktisk at have et backup program der selv kunne gå ind og hente mine data...

Er der nogen der har foreslag hvordan jeg løser dette
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2018 - 04:25 #1